Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-06-29 22:26:53 följande:
    God kväll på er! Har precis betalat av en liten del av våra räkningar för den här månaden. Resten får jag vänta med då både sambon och jag inväntar pengar från FK. sambon ska väl få på tisdag så då går de pengarna till räkningar. Mina pengar vet jag inte när de kommer så det lär verkligen bli kris!! Ingen mer shopping för mig just nu. Usch, blir ju nästan att jag vill smussla in posten imorgon utan att sambon ser det .
    Den stora rean kör ju eleraff i butiken och inget på nätet. Vet inte om det kommer läggas ut nåt på webben, men tror inte det. På Öland kör de "tag 4 betala för 2" just nu.
    Då blir det nog bara i butiken även i år.. Tack för svaret!
  • Ullis 10
    ängeln83 skrev 2008-07-01 13:57:29 följande:
    I mitten av juli var det någon igår som sa.
    Pingviner, älgar o lurv behövs nu!!! Kan man titta på smakprov någonstans? POP har fått upp vinteroverallerna på hemsidan nu, tänk om man hade motsvarande uppdateringar på Molos.. (suck - lätt beroende)
  • Ullis 10

Stora strl här med - blir en dyr höst. De danska butikerna kanske inte får lägga ut bilder, vet att millepercille skrev på sin hemsida inför nyhetssläpp förra säsongen att de inte fick lägga upp för förbeställningar pga alla som kopierar printen! Älgar, pingviner o cross blir det till grabbarna här! Och lurv och jacka och en overall.. Hmm... lämnar tillbaka kottarna från Lindex (som om det täcker budgeten, men det minskar iallafall garderobens omfång).

• Ullis 10
    Tjejtriss skrev 2008-07-02 23:06:48 följande:
    Ja, här inför vi maxantal på plaggen i garderoberna, så man får sålla ordentligt nu.. Det känns inte vettigt att ha dignande garderober längre..
    Du anar inte hur mkt som åkte här i helgen då sonens garderob skulle flyttas.. Sambon såg ut som han sett ett ufo.. Oj, här är en hel del för litet som han vuxit ut sa jag o kastade ut det mesta utom Molo, Katvig o Småfolkfavoriter.. Nu rotar han i klädförrådet o jag hör honom i skrivande stund glatt utropa: men hör är ju tröjor i hans storlek! Nej då, säger jag - du vet ju att man inte kan gå efter strl, de där var jättesmå...
  • Ullis 10
    NovJenny skrev 2008-07-02 23:13:07 följande:
    Vad har jag missat?! Finns det bilder eller?
    Nä, beskrivningar av höstnyheter (molo) på hippo!
  • Ullis 10

Hm förvirrad om jag la in mitt inlägg eller ej, men vad tycker ni om rymdprintet? Lite som trafikmärkena förra säsongen, fulsnyggt. Kommer säkert att knappras hem hit så jag ska nog inte säga att det är fult!

• Ullis 10
    Tjejtriss skrev 2008-07-06 19:40:03 följande:
    Vilket är ert favoritprint från Molo, alla kollektioner? 
    Flygplanen, sparar den!!!
    Här är cross o planeter aktuella. Vill hitta tryck som passar till min 5-åring, lättare till tvååringen...
  • Ullis 10

Vet ni när Småfolk o Katvig kommer med nyheter?

• Ullis 10
    loveliva skrev 2008-07-07 19:09:19 följande:
    Zvartaliljan & NikkiJätte fina flickor i bt!!!!!!ZvartaliljanLåter inge vidare med magen *KRAM*NikkiFyyyy vad trist att det ska bråkas när någon familjemeddlem gått bort Respektlöst tycker jag.Några bilder på Molos nyheter någonstanns nu? Förutom de som hade det innan.
    est är väl på g?
  • Ullis 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-07-08 00:42:12 följande:

Stort tack för tiåpset om den tråden - de har ju större storlekar som jag letat såå efter!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10