Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Näe.. Nu åker jag till Öland o ville ju kolla innan. Hoppas biltröjan (L&L) finns i lite större strl, MPCille hade bara för småttingar.. Shoppa lugnt i värmen! Ni som köpt - vad tycker ni om EBBE jeansen?

• Ullis 10
    lillronya skrev 2008-07-26 09:12:27 följande:
    Ja vi hade kul!Vi var på Helsingborgsfestivalen. Stor festival med massor av scener och en massa knallar.Passa på att gå festival du med när det är så nära!Skadad som man är spanar man ju på vad alla barn har på sej. Facit från igår blev ett barn klätt i molo och ett i plastsock. På en hel festival!
    Så tänker jag oxå ibland - ser inte mycket Molo osv! Däremot Me&I, ska nog lägga ner det, tröttnar..
  • Ullis 10

Hej, just hemma från Öland o nu fungerar ju Freshmilk. Vill beställa biltröjan från LouieoLouis (?) tvekar mellan strl - har någon sett modellen IRL?

• Ullis 10
    ängeln83 skrev 2008-07-29 10:10:39 följande:
    Riktigt trist, har ju knappt använt plaggen heller, kruxet är bara att jag inte kommer ihåg vartifrån jag beställt det
    Mitt med orkar ej reklamera, men dessutom har färgerna tappat "stunsen" tycker jag. Hmm.. Bra uttryck? Postis kom med Katvig badbrallor idag men här öser det...
  • Ullis 10
    Incommunicado skrev 2008-07-29 22:53:33 följande:
    ajabajakids tar fortfarande överpriser för suits o tröjor från LL (ca 75 kr mer än andra affärer) men de har sänkt priserna nu, fniss!
    Har redan beställt men vet du vilka fler än Ajabaja o Freshmilk som har LL? Gärna i större storlek.. Såg att de danska har upp till 10 år!
  • Ullis 10

Antar att alla har sett att det är 50 % på EST?

• Ullis 10
    maugu skrev 2008-07-30 10:53:37 följande:
    God morgon i tråden!!Idag har jag roat mig med att gå igenom sonens garderob-jisses, vad jag har samlat på migOm några veckor åker det ut på T-lyckades välja ut tre suitar av varje stk-hade typ 6-10 i de olika storlekarna-vi kommer aldrig hinna använda och skicka han på dagis i suit-njaeeJag letar nu MOLO i större stk-140 och gärna höstnyheter-har någon sett detta i shop?Eller, ni som har affärer på nära håll-letar en katttröja med prickiga ärmar i stk 140..Superfina bilder på barn och inköp i BTHa det så gott i solen!!
    Hej - köper också strl 140 - Eleraff har en del! Ser ni LoL i strl 10 år i Sve. så säg till!
  • Ullis 10

Hej, en fråga: Vet ju att lurv o ytterkläder kommer, men blir det även fler tröjor o byxor tror ni? Molo i lite större storlekar.

• Ullis 10

Nikki: Fina bilder - jeansen m stjärnor, var??? Hoppas det inte bar är pyttestorlekar? Åh, har just fixat en LL tröja till i större strl. Så fina! (biltröjan) Men byxorna är dyra, hm..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10