Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ooops! Dödade tråden?!

• Ullis 10

Kollade angående Molo star kollektionen, men Malin (eleraff) hade ej sett den, men om den var fin skulle hon ta in den!

• Ullis 10

Finns det ngn bra affär i Halmstad? Ska till Äventyrslandet imorgon.

• Ullis 10
    Incommunicado skrev 2008-07-09 22:55:36 följande:
    åh såg nu att min kommentar var sen, flera har svarat. Jag gillar å ena sidan inte det, å andra sidan - gillar grabbigheten i vissa kläder o hade jag ahft tjej så hade jag uppskattat knapp och rysch-stuket på älg och blomplaggen, fräckt. Tråkigt är att älgar inte passar killar och isbjörnar t ex inte tjejerna.
    Instämmer i älgarna, jag var helt säker på att det skulle bli det åt min lille kille, men nix!
  • Ullis 10

Elaizans mamma skrev 2008-07-12 14:06:37 följande:

Hej allihop.Jag letar febrilt efter MOLOs regnbågsoverall, någon som vet vart man kan hitta den, vet att den är gammal, så enda chansen är kanske tradera eller?
    Det kommer ju en ny regnbågsoverall nu, fick katalogen idag! Dock inte så mkt intressant förutom det jag köpt... Blir nog en grön overall. Hade köpt planeterna till lillebror, men de ville absolut storebror ha nu, blev lite förvånad men de påminde honom tydligen om hans stora intresse.. Star wars! Lillebror skulle absolut ha den gröna overallen sa han, för då kunde han spela ärtan i prinsessan på ärten! (han har just spelat den pjäsen) Schysst, lillebror kan ligga i en vinteroverall under en madrass!
  • Ullis 10
    Kerplunk skrev 2008-07-12 14:27:08 följande:
    Vart får man katalogerna ifrån? Kan "vanligt" folk få tag i dom?
    Jag fick dem i min lokala butik när jag handlade lite Molo idag! Har ingen förtur eller så...Det var jeans m stjärnor, lite lurv, overaller i blått, svart, regnbåge o grönt mm. Man kan tycka att de skulle uppdatera sin hemsida nu! Jo förresten, det var fleece med vantar också!
  • Ullis 10
    Tjejtriss skrev 2008-07-12 14:30:24 följande:
    Vad är det för skillnad på nya och gamla regnbågsoverallen? Vad kommer de mer i för färger?
    Ser minst lika snygga ut nu - rätt lika de gamla! De kommer även i grått, grönt (mörkare än förra året) rosa, röd, någon blekare blå (eller lila) o sen är det svårt att se om den sista är marin eller svart..
  • Ullis 10

...o med matchande stjärnmössor förstås!

• Ullis 10
    Tjejtriss skrev 2008-07-12 22:37:05 följande:
    Runt 1200 brukar Molos overaller kosta.Lurvarna kommer väl i lila, turkost och brunt iaf.
    Grönt o grått oxå!
  • Ullis 10

Hm.. tror det var 1199 förra året, men kanske höjt? POP o reima hamnar väl oxå där. Upplever ni också Molon som något tunnare än POP? Hoppas det är så för POP:en är för varm om det ska bli likadant i år. Undrar när man ska lägga ut förra årets Molo på T.. Hade den blå o tycker nog nästan att den var snyggare än årets färg, men, men..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10