Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-23 22:03:40 följande:
    Nope, var inte inne där alls faktiskt.. Var bara inne på Pop och fyndade på slutrean.Såg att ni varit i Smögen, vi bytte nästan plats ju Min Villervallabutik (Tommy&Annika) har tydligen sommarbutik där..
    jag var inne på Tommy&Annika på Smögen faktiskt, jag såg att de hade butik där.  Inte så mkt danskt, jag tittade lite på NS och Villervalla, men jag är inte Villervalla-fans direkt...
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Helle skrev 2008-07-23 22:04:51 följande:
    Välkommen hem Ville bara höra om du varit in något på Fransson & Frida?
    är du också från Skövde?
  • Damien och Adrian
    MariaK skrev 2008-07-23 22:15:49 följande:
    Hej!!Jag ska till en affär imon på västkusten som har Molo kläder. Jag bara undrar lite över st?? Tänkte köpa som han kan ha till vintern o han är snart 6 mån. Har just nu 68/74. Är de stora eller små över lag st???
    ganska små, men stlk 74/80 har barnen ofta länge. Ska han ha till vintern, dvs dec-feb så skulle jag köpa stlk 80 på byxor och 86 i tröja, men växer din kille snabbt kanske du måste gå upp en storlek, svårt veta ju! Men 80 och 86 kan han ju ha i höst el vintern så jag skulle köpa det.
  • Damien och Adrian
    lollypop skrev 2008-07-23 22:35:51 följande:
    Go kväll i tråden Ska läsa tillbaks lite... Lourdes: Din lille sötnos ser alltid så nöjd och glad ut Fina bilder!!!Incommunicado: Fina killen som matchar pappa Tjolla: Vilken going han är, Milo  Härliga semesterbilder också!!!Gosmamman: Vilket pimpat åk lillronya: Sååå fina alla dina barn!!! Snart är det väl ändå din tur och ta en god öl Belladonna, nikki2006, vermilion, Svisch, mortillsju, Filip07, Jen80:Sötisar i fina kläder!!!loveliva: Vilka ögon... Man smälter!!! Angelinah: Hoppas det snart blir bra med lilla bubblan  Nice hopping!!! Inte alls avis
    tackar!
  • Damien och Adrian
    MariaK skrev 2008-07-23 22:54:13 följande:
    Hi hi såg ditt efteråt!!! Tack så mycket!!!! jag tror jag ska köpa en sån bodysuit eller vad de kallas..... Gärna den med bubblor som jag sett i bildtråden. Helt underbar ju
    stlk 80 räcker säkert på suit om din grabb har 68/74, är det på Molo el på typ H&M? Annars kanske en stlk 86 behövs om du ska ha den på vintern och inte i höst.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2008-07-24 00:23:03 följande:
    stlk 80 räcker säkert på suit om din grabb har 68/74, är det på Molo el på typ H&M? Annars kanske en stlk 86 behövs om du ska ha den på vintern och inte i höst.
    stlk 80 skulle jag nog säga iaf, och visst är bubblorna fina? Planeterna också.

Nu ska även jag sova, natti alla!
  • Damien och Adrian
    regret skrev 2008-07-24 08:36:01 följande:
    Ni skriver ju så mycket så jag hinner inte med ;) Vart har ni köpt alla fina nyheter från molo i bildtråden? De fanns väl inte för några veckor sen? Hoppas nån svarar! Så mycket fint :D
    De finns på elva små troll, poppilopp, rackamaja, eleraff och ett par till som börjat få in.

Jag efterlyser alla molobyxor med cirkus/tivoli, alfabet osv, när kommer de????? *köpsugen* Jag ahr god lust att köpa från DK men sätter mig på händerna, gillar inte frakten...
  • Damien och Adrian
    iAnnaMaria skrev 2008-07-24 08:34:41 följande:
    belladona: Finns den fina kikkid dressen i någon annan färg?
    kikids dressar fanns väl i grått, grönt, vitt och rosa, men de har reats ut så mkt att det knappast finns några kvar? men några ställen kan ju ha vissa storlekar.
  • Damien och Adrian
    jompa skrev 2008-07-24 07:20:11 följande:
    God morgon.Uppe tidigt som vanligt Hmmm jag är väldigt shopping sugen just nu men måste hålla mig til nyheterna kommer från de andra märkerna.Nu frulle.
    jag längtar också efter den andra märkena, särskilt Katvig. Penga mun
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10