Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-07-04 15:51:39 följande:
    Japp!!samma mörka lila färg *superfint*
    Åhhhhh VILL HA!!!! SKA HA
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-04 15:51:39 följande:
    Japp!!samma mörka lila färg *superfint*
    De byxorna skulle nog matcha fint till Hildas kaninbody från Småfolk Den har ju lila kantband och oranga hjärtan
  • loveliva

Nu köööööööööööööööööööper jag från Eleraff

• loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-04 16:00:29 följande:
    Loveliva: du stoppar väl ner en blom-suit t Hilda också??
    Absolut! Både body & suit
    Frågan är bara vilken storlek? Vill nog använda det nu, så blir nog 68. Kan ju ta 74 i något.
  • loveliva

Angelinah
    Hur är den randiga byxan i storlek?
    Undra om Hilda kan ha 74? 68 passar precis nu....

• loveliva
    Buttelina skrev 2008-07-04 23:21:05 följande:
    hehe så gör jag med isabel här hemma men idag var vi iväg och där var väl ca 10 fläckar på hennes vita villervalla klänning
    Jag klär också av mina barn när det är matdags Säkrast så, då får de kladda hur mycket de vill och jag kan vara lugn
  • loveliva
    jojoa75 skrev 2008-07-04 23:25:57 följande:
    noll koll har jag visst.. har pop kommit med lila nu till hösten? Hej hej i tråden! Nu är jag äntligen ledig ett tag, har jobbat sjukt mycket på sistone. Suttit o läst ikapp på nätterna när det varit lugnt på jobb.Så jag vet allt vad ni pysslat med! Ser att Butte jobbar på att fylla garderoberna i nya stugan redan O att Ida kommer att vara lika MOLO-fin denna säsongen!Själv är jag hittills (obs HITTILLS) inte överförtjust i nåt direkt, men har mailat o lagt undan tre långärmade molosar på annacill, tänkte ta med sonen dit så får han själv välja vilken/vilka han vill ha. Djungeltröjan med spindel, planeter o crossmotorcyklar. Han fyller ju sex snart o tar inte på sig allt jag vill längre.. tyvärr! Så bättre att låta honom få välja. Har shoppat MOLO jeans till Emma, o sen tror jag nog att det blir kattungar till Emma så småningom o kanske lurvar till båda. Får se, vill kolla o känna på nova star lurven som ska komma först. Tycker att MOLO lurvarna är lite tunna faktiskt. Hoppas bara att kattungarna kommer utan rynk på axlarna (den modellen sitter inte snyggt på Emma) o om den kommer med knapp, så med snygg färg på knappen, tack!
    Skönt med ledighet!!!! Njut!
    Va? Ska Nova Star också ha lurvfleece, spännande! När kommer de?
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-07-04 23:37:39 följande:
    åhh, vad gullig din grabb verkar vara klart han ska få två molosar kolla gärna om hon fått in pingvinsuiten med råååsa kantband
    ja kolla det!
  • loveliva
    jojoa75 skrev 2008-07-04 23:31:10 följande:
    vet inte alls när de kommer, troligtvis inte nu så här tidigt. Jag älskar deras fleecar från förra hösten:sorry OT...
    Åhhh sötisar!!!!!

Jag har omlottfleecen från hösten i stl 68, men den är ju så STOR. Skulle tro den passar när Hilda är 1 år
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10