jojoa75 skrev 2008-07-04 23:25:57 följande:
noll koll har jag visst.. har pop kommit med lila nu till hösten? Hej hej i tråden! Nu är jag äntligen ledig ett tag, har jobbat sjukt mycket på sistone. Suttit o läst ikapp på nätterna när det varit lugnt på jobb.Så jag vet allt vad ni pysslat med! Ser att Butte jobbar på att fylla garderoberna i nya stugan redan O att Ida kommer att vara lika MOLO-fin denna säsongen!Själv är jag hittills (obs HITTILLS) inte överförtjust i nåt direkt, men har mailat o lagt undan tre långärmade molosar på annacill, tänkte ta med sonen dit så får han själv välja vilken/vilka han vill ha. Djungeltröjan med spindel, planeter o crossmotorcyklar. Han fyller ju sex snart o tar inte på sig allt jag vill längre.. tyvärr! Så bättre att låta honom få välja. Har shoppat MOLO jeans till Emma, o sen tror jag nog att det blir kattungar till Emma så småningom o kanske lurvar till båda. Får se, vill kolla o känna på nova star lurven som ska komma först. Tycker att MOLO lurvarna är lite tunna faktiskt. Hoppas bara att kattungarna kommer utan rynk på axlarna (den modellen sitter inte snyggt på Emma) o om den kommer med knapp, så med snygg färg på knappen, tack!
Skönt med ledighet!!!! Njut!
Va? Ska Nova Star också ha lurvfleece, spännande! När kommer de?