Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Incommunicado skrev 2008-07-04 10:20:01 följande:
    Jag har alltid undrat varför Molo, Katvig o andra inte har ALLA sina plagg på hemsidan, dvs hela kollektionerna så man slipper hitta lite grejer här o där. En sak är att butikerna inte kan ta in allt men vi som kunder o de som säljare borde väl tjäna på att vi hade bättre överblick? Jag är avis på er som har nära o kära som hjälper er, jag ahr i princip aldrig fått barnvakt för min son, farfar tog en gång när vi flyttstädade, en kompis har tagit några timmar för att avlasta inför bröllopsresan. Det är ALLT. Det beror delvis på att vi bor i olika städer men en del finns ju inom räckhåll... jag tycker det verkar som omtrenden blir att mor- o farföräldrar alltmer har egna liv även generellt många ggr? Själv ska jag vara barnvakt ofta när Damien skaffar barn om typ 20-30 år haha. Om han vill.
    Vet hur du känner.....
    Vi har inte heller barnvakt speciellt ofta, och då är det bara min mamma som ställer upp. Min sambos föräldrar är inte alls intresserade
    När/om jag får barnbarn kommer jag vilja ha dem så ofta som möjligt tror jag

God morgon förrästen!!!!
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-04 11:04:13 följande:
    susar in efter en förmiddag m sol, gunga o rutschkana Vila dags för Thea o egentid för mamma...
    Hej!
    Härlig fm ni verka haft Cool
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-04 11:19:29 följande:
    mamma pappa o gunga...är det ett ordföråd man klarar sig långt på eller?
    Absolut! Det är de viktigaste orden Söt hon är!!!!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-04 12:42:14 följande:
    Så där...färdiglunchade Älgarna e verkligen uuuuunderbara, Ida ska prova dom snart.. Hon har dock blivit lite "bökig" när det gäller påklädning *ingen favvosyssla* 
    Åhhhhhhh underbara Molo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håller på å knåpar ihop en beställning här nu I går beställde jag regnbågströjorna till pojkarna Cool
    Till Hilda blir det blommiga suiten, kissebodyn och skidåkande flickorna tror jag
  • loveliva
    Incommunicado skrev 2008-07-04 13:00:17 följande:
    ja vi vill ha pojkiga älgar tack!!
    inte jag
  • loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-04 13:47:28 följande:
    Finns det nån Nova Star-tråd?är så himla glad över byxorna som kom igår, kan inte se mig mätt på dem
    Jo det finns en NS-tråd Men vart vet jag inte, har tappat bort den Vilka byxor fick du igår?

Jag fick mina NS army från kidz igår, såååå fina!
  • loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-04 14:08:28 följande:
    Jag fick de grå fodrade med blå detaljer från Batinki och XL-jeans och XL-baggy (beige) från Spojl
    Åhh fina!!! De har jag till mina pojkar, underbara!

Nu  har Matador fått lite Molo också.
  • loveliva
    loveliva skrev 2008-07-04 14:10:00 följande:
    Åhh fina!!! De har jag till mina pojkar, underbara! Nu  har Matador fått lite Molo också.
    Bla suits i stl 92, inte många ställen man ser det tycker jag.
  • loveliva
    Zvartaliljan skrev 2008-07-04 15:46:00 följande:
    Jag hade 80 i po.poverallen hela vintern till Maia och nu till vintern är nog Thea precis i Maias storlek tror jag. 80 i Po.p var större än 86 i lindexoverall. Lika stor som Molo i 80.La in en OT-bild i BT på Maia i Appaman
    Jättefin Maia i bt!!!!!!!!!!!!!
    lillronya skrev 2008-07-04 15:46:07 följande:
    NU HAR JAG PRATAT MED MIN MICHAELA!!Förlåt att jag tjatar på er hela tiden, men nu har hon ringt. Hon hade, mycket riktigt, lagt telefonen på hotellet och gått ut.Allt var bra iaf! 
    Skönt!
  • loveliva
    Zvartaliljan skrev 2008-07-04 15:48:49 följande:
    loveliva - Tack men jag tror att hennes pappa gillar den bättre än vad jag gör De är ute i lekparken nu. Jag "lagar mat"
    Ja, min sambo hade garanterat gillat den! Motorcykel + färgen

Angelinah
    Så underbart fint nya Molo är på Ida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Är det samma färg på kantbandet på bodyn som på byxorna?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10