Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Vad är adressen till Karl og Karla (heter den så?)????

• loveliva
    Buttelina skrev 2008-07-05 00:16:14 följande:
    finns i trådstarten
    kollade där men hittade inte.....*letar igen*
  • loveliva
    jojoa75 skrev 2008-07-05 00:23:51 följande:
    längst ner bland tilläggskommentarerna
    Tack
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-07-05 00:33:37 följande:
    God kväll! (natt)Några vakna?Fina barn och kläder i BT!Vet ngn om planeterna kommit i tröja i någon butik än?
    Go natt/kväll!!!
    Jag såg planettröjan någon stanns, men minns inte var...kanske annacill???
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-07-05 00:39:35 följande:
    Jag såg den såklart efter att jag skrivit. Fanns på 1klass fast jag har för mig att jag sett den utan randiga ärmar...
    Ja, det har jag också sett, men var? Inte lätt när man irrar från webbshop till webbshop

Nu kryper jag ner i lakanen
    Go natt!!!!
  • loveliva

Go kväll damer!

Puh, här har varit fullt upp hela dagen, inte hunnit med fl någonting Men nu så

Så är det några Molonyheter idag? Stjärnor, lurvar????

Fiiina bilder i bt

• loveliva
    Jen80 skrev 2008-07-05 21:11:05 följande:
    God kväll på er!Åh, har en jobbig kväll här hemma. Sambon är på Bruce Springsteen med med mina föräldrar och mina bröder, jag har inget gott här hemma, Ava har varit vaken och lite smått missnöjd hela kvällen och datorn är helt knäpp (stängs av titt som tätt och jag kommer inte in på många sidor). Vill tröstshoppa, men datorn är som sagt knäpp! Vet itne vad jag ska shoppa iaf, men vill väl ha lite mer rosa/vit Katvig (mössa, strumpbyxor, nån som vet?!?!). Eller lite molorea med gratis frakt.... Har inte fastnat för nåt nytt molo än, men det kommer väl ... Brukar ta lite tid hehe...
    Go kväll!
    Hoppas datorn skärper sig! Här är det sambon som fixar & donar med trådlöst och sladdar och gud vet allt så jag hoppar ut internet ibland

Tror rackamaja har rosa/vita strumpbyxor och mössa, men jag är INTE säker.
  • loveliva
    gosmamman skrev 2008-07-05 21:18:36 följande:
    jamen självklart
    ängeln83 skrev 2008-07-05 21:19:02 följande:
    Absolut, funderar på den till Liam.
    nikki2006 skrev 2008-07-05 21:19:15 följande:
    Jag tycker den är supersnygg och unisex. Jag funderar själv på att köpa den och den i lila.
    Ja, den är sååååå snygg!!!! 2 sådana blir det
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-05 21:24:32 följande:
    Ska du ha byxorna till? jag älskar muddarna. Verkar så praktiskt med så långa så man kan ha dem länge.
    Ja, muddarna är jätte bra! Men jag tror jag skippar dem till pojkarna. Men Hilda ska få byxorna, sååå fina tillsammans med blommiga bodyn juuu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10