Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Så nu har jag lagt in bilder på Maia i dagens outfit
kossorna
Så nu har jag lagt in bilder på Maia i dagens outfit
kossorna
Så nu åkte lite ut på T iaf...men fick ångest direkt över fleeceoverallen men den passar ju tyvärr inte Maia i modellen, på tok för bred för min smalis
har sån ångest för att jag sålde en kaninsuit i 92 i höstas för att den var för stor, nu sitter jag o letar o letar efter en sån ju nu när bodyn i 86 börjar bli för liten Typiskt!
Jag får ofta ångest över vissa plagg jag säljer. Särskilt om de går alldeles för billigt. Hoppas verkligen att T går bra nu även mitt i sommaren.
Godmorgon! Maia vaknade vid 8 Första gången på lääänge som hon gjort det...brukar alltid vakna vid 6! Känner mig riktigt utvilad för en gångs skull
Åhhh vad jag är sugen på att shoppa Molonyheter. Blir nog en sväng till Eleraff idag Synd att klänningen inte fanns kvar i 92 på okidoki...var ju verkligen ett bra pris!
Idag är magen lite bättre...kortisonet har väl börjat ha lite verkan kanske.
Läkaren ringde dock igår och mina värden såg inte alls bra ut så han hade beställt en magnetröntgen...man blir ju lite rädd för vad han tänkt sig upptäcka med den
nej nu ska jag vara positiv Ska lämna Maia ett par timmar på dagis nu innan vi åker till sjukhuset och direkt efter sjukhuset ska vi åka en sväng runt Eleraff så jag kan få tröstshoppa lite
Lite nya bilder i bt Vindjackan kommer passa perfekt till hösten tror jag, och funkade ju bra nu med! Behövde bara vika upp ärmarna en liten bit.
Åh nu känns det som jag snöat in på råååååsa Har ju bara varit grönt grönt grönt innan men nu fylls det sakta på med rosa
Godkväll! Slängde in en bild i BT på nattens outfit Första köpet från Molos höstkollektion, kunde ju inte låta bli
Idag var vi ju på återbesök på sjukhuset eftersom det nu gått en månad sen hon fick astmamedicinen och de ville kolla upp om den gjort någon effekt. Och läkaren sa att hennes luftvägar lät helt rena (har vid varje besök i nästan ett års tid låtit rosslig) och vet ni vad?? jag är fortfarande i chock...på EN månad har Maia gått upp 1,3kg!!!! Det är mer än hon gått upp på över 1½år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo inte så konstigt att flera av hennes kläder som hon haft superduperlänge helt plötsligt blivit för små Jag har ju sett att hon blivit rundare, men kunde bara inte tro att det var en sån skillnad! Man märker det liksom inte så tydligt när man ser henne varje dag.
Nu väger hon 11.3kg och är 91cm lång. Så hon börjar närma sig "normalviktig" ju
Alltså...i Januari 2007 vägde hon 8900 gram och i Juni 2008 passerade hon äntligen 10-kgstrecket och vägde 10040 gram på kollen 9 Juni. Alltså 1,1kg på 1½år! Och så idag knappt en månad senare 11310gram, helt OTROLIGT!