nikki2006 skrev 2008-07-08 21:36:33 följande:
Förstår inte varför det alltid skall vara så svårt att få rätt diagnos. Säger inte att alla är så men vet om många fall i min närhet där doktorerna inte tar sig tid att faktiskt leta upp felet. De vill bara ha en snabb lösning.
Jo det har känts som jag behövt puscha hela tiden för att de verkligen ska kolla henne ordentligt. Min tillit till läkare är inte stark...
Tjejtriss skrev 2008-07-08 21:35:56 följande:
Men vad härligt med sån aptit! Det är faktiskt skillnad på bilderna på henne nu jämfört med förut. Förut var många bilder på en Maia med snutte i handen och ofta liggande vilandes nånstans. Nu är det energifyllda lekbilder med en rosig och pigg Maia
Jo precis. Innan har hon oftast inte orkat leka särskilt länge innan hon behövt vela, och något intensivt lekande har hon nästan aldrig orkat med. Men nu går hon som en duracell-kanin hela dagarna!! Sover knappt en timme om dagen nu, innan sov hon oftast 3-4 timmar!!
Var tvungen att kolla igenom gamla bilder bara för att jämföra lite och jag hålelr med dig...skillnaden är ju så uppenbar på bara några månader! Att jag själv inte såg det känns dumt..det krävdes väl vågens resultat för att det verkligen skulle sjunka in att hon äntligen mår bättre!
Bild tagen i Maj:
o0ch kvällens bild
EN HELT NY LITEN FLICKA!