Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-08-18 22:17:33 följande:
    Åhhhhhhhhhhhhhhhhh oranga med rosa vantar!!!!!!!!!!!!!!! DEN SKA HILDA HA!!!!!!!Hoppas den kommer på webben snart då!
    Vill oxå ha den till lillan här hemma! den är såååå fin!
  • mortillsju
    loveliva skrev 2008-08-18 22:31:10 följande:
    Mmmmmmm underbar!!!!! Ringer Eleraff i morgon
    Även jag kommer att ligga på telefonen runt tio Måste fråga om vinterkläderna med. Vill ju ha tvådelade set till mina båda små från Molo. Det kommer att bli toppen! Hoppas de tar in lite mössor med!
  • mortillsju
    Jen80 skrev 2008-08-18 22:31:41 följande:
    Kan tyvärr inte berätta så mycket mer än att det stod ett antal kartonger där och de höll på att packa upp och pricka av. Såg bara ett par röda byxor. Kollade inte alls på kläderna tyvärr. Ska inte ha så jag vill inte ens bli lite sugen . Men ring dem så berättar de nog mer än gärna vad som finns . Såg lite mössor och så med. Sen hängde deras Reima, Nanook... hmmm, det är nog det de har i vinterkläder. Sen har de även reima-kängor (svarta, ljusrosa och ljusblå).
    Tack! Nu gör du mig glad *lättroad* för vi ska ha Reimaoveraller och Molos tvådelade set i vinter...ja i alla fall de små Reimakängor tror jag också på. De passar på lite breda fötter har jag hört!
  • mortillsju
    Jen80 skrev 2008-08-18 22:33:38 följande:
    De öppnar kl. 11 . Och mössor fanns!
    Åh, härligt. Den rosa med grå stjärnor tycker jag är fin så den ska få bli utgångspunkten till lillans kläder!
    Jen80 skrev 2008-08-18 22:34:26 följande:
    Jag har inte testat dem, men funderar på om Liam ska få ett par i år. De borde ju vara bra då Reima gör bra vinterkläder.
    Reima är liiite tråkiga men kan funktionskläder. Och för dagisbarn får funktion gå före design här hemma.
  • mortillsju
    loveliva skrev 2008-08-18 22:43:44 följande:
    Puhhh ja då kan vi vara lugna Tror den kostar 449 kr, det gör iaf den bruna med gröna vantar, borde vara samma
    Åh, den får allt vara värd pengarna Den är så fin.
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-08-18 22:50:14 följande:
    Det är kavat. De finns på hemsidan.
    Ahhh fick du beställt eller hittade du dem i butik? Tycker de är supertuffa!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-08-18 22:52:21 följande:
    Nä jag kom på en butik som jag aldrig har varit i. Tog en chansning och de hade de jag ville ha!
    Vilken tur! De är verkligen fina tycker jag!
  • mortillsju
    Ullis 10 skrev 2008-08-18 23:01:58 följande:
    Vet inte om ni sett det, men Eleraff har lagt in Molooverallerna!!! Inga lurv! Får väl ha dem under overallen när de kommer i dec...
    Då rusar vi dit då!!
  • mortillsju
    Ullis 10 skrev 2008-08-18 23:01:58 följande:
    Vet inte om ni sett det, men Eleraff har lagt in Molooverallerna!!! Inga lurv! Får väl ha dem under overallen när de kommer i dec...
    *surar och muttrar* jackor från 98 ....va lillan har ju 92 juh. Och bara i rosa och lila. Det är bara att hoppas att det kommer mera
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-18 23:11:31 följande:
    du vet att man kan förbeställa från matador va? fast vet inte om de tar in 92.. men det ser man på sidan..
    Det visste inte jag (såklart) måste kolla där då med Jag vill absolut ha till lillebror. Till lillasyster måste jag prova noga först, så jag får gå till Harmoni Barn. De ska också få in tror jag. De hade i alla fall förra året!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10