Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-08-20 21:33:11 följande:
    www.tradera.com/Marinbla_hostjacka_med_stjarn...Är det nån som vet vad det kan vara för märke på denna jacka? (inte min auktion)
    Jag är ganska säker att den är från Ellos.

*pust* Nu var dagens Traderarunda klar!
  • mortillsju

Är det inte FL som bråkar så är det barnen När ska man få tid att sitta här egentligen är det tänkt??

Såg prat om Molos fodrade stövlar. Är det nån som köpt sådana?

• mortillsju
    loveliva skrev 2008-08-20 22:52:17 följande:
    Ja, men inte fått hem dem än *längta tills de kommer*Men hallå, hur kan jag längta efter ett par vinterstövlar? God kväll förrästen!
    God Kväll!

Åh du har beställt dem? Jag tänkte köpa ett par i morgon om jag tycker de känns rejäla (läs stadiga). De blir nog perfekt till hösten men tror inte de räcker hela vintern utan det får nog bli en vinterkänga med. Men de är ju så snygga! Funderar lite på om Tretorn har fodrade gummistövlar. Fanns minsann förr! Omodernt kanske? *hick*
  • mortillsju
    loveliva skrev 2008-08-20 22:57:56 följande:
    Tretorn har också fodrade gummistövlar Nej, en fodrad gummistövle räcker ju inte om det blir minus, då vill jag ha tex kavatstövlar eller liknande på barnens tassar.
    Åh du vet minsann! Vet du vart de finns? Säljs Tretorn på nån större kedja?
    Angelinah skrev 2008-08-20 22:58:06 följande:
    TBAX Å nu e jag hungrig åxå     Va sjutton ska man äta nu då? Hm... Hm.. lite osäker.. men en 450-499.- cirkus
    Hej på dej! Hittar du nån lurv till min Saga?
  • mortillsju
    Angelinah skrev 2008-08-20 23:01:51 följande:
    Å va sugen jag blev   ugnen e trasig här hemma så här blir de inga muffins  iofs bakar jag så äckliga kakor ändå med eller utan ugn
    Lilla Sagan vill nog ha två jackor *hagalen minsann* en i orange och rosa, den med vantar. Och sen en lila lurv med röda kantband. Hur hon ska hinna använde dem båda vete sjutton. SEN vill hon ha en Molojacka i strl 92 *hittar inte*
    Buttelina skrev 2008-08-20 23:02:01 följande:
    jag har ätit lite gottis får passa på innan viktväktarna på måndag
    Ja det gäller att skynda sig Äsch då, om man äter när ingen ser gillas det inte
    loveliva skrev 2008-08-20 23:03:22 följande:
    Batiniki har Du får köpa stövlar till halva priset om du köper ett Abeko regnställ Tror att Ica Maxi brukar ha Tretorn iaf i min lilla håla
    Och vi som inte har ICA Maxi här *sur* Jag får ta en runda på Wedins och Din Sko. Båda barnen behöver vanliga stövlar och MOLO-stövlar
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-20 23:09:40 följande:
    nä, det gälls inte klart lill-tjejen hinner använda två jackor isabel ska hinna använda 4 st
    Man får väl hysta ut dem 4 ggr per dag Eller byta medans man är ute
  • mortillsju
    terezita skrev 2008-08-20 23:09:41 följande:
    tjenare flickor... skriver från jobbet, hur står det till??
    Mycket bra! Proppmätt efter muffinsfrossa. Vart jobbar du mitt i natten?
  • mortillsju
    terezita skrev 2008-08-20 23:17:37 följande:
    som personlig assistent.. det blev ett missförstånd denna vecka så jag är inne på min sjunde och sista natt tills på måndag då jag ska jobba fem till plus att vi håller på att renoverar lägenheten då den ska säljas innan oktober då vi ska flytta till en hyresrätt så vi vill slippa betala dubbelt!! ajuste plus att man har två små knoddar och vi bor hos mina föräldrar då vi slipar golven och pojkarna börjar dagis den 8 sep, plus att kike har börjat kissa o bajsa i blöjan igen efter att ha varit helt blöjfri tillochmed på nätterna!! MITT LIV SUGER just nu men annars e det bra hahahahahaha
    Gosh! Vad är detta? Havererar allt? Låter som en roman tycker jag
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-20 23:20:39 följande:
    inte jag isabel har somnat för en liten stund sen så jag ska sitta uppe och få lite tid för bara mig själv... och er 
    Inte jag heller. Saga somnade för 30 minuter sen *skitunge*

Själv fantiserar jag mest om kläder och skojar på en tråd här på FL.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10