lillronya skrev 2008-08-19 07:52:42 följande:
Ja jag köper name it tillde stora. Ska prova deras fleecefodrade regnkläder i år. Jag envisas med att tycka att det räcker för de blaskvintrar vi har. Köpte på rean i våras för halva priset. Därför har jag redan hemma vad jag behöver. Och så har Anjelin ärvt lite efter en äldre kusin.Är jättenöjd med name its overall och jacka+byxa.Ja, jag tror han blir jättefin i en av de mörka färgerna. Som du säger så livar ju själva molo upp det hela. Vad dumt att de inte har 92 i år då.
Ja till stora barn får man fundera, de rör sig ju så mycket. Men jag har aldrig nöjt mig med bara fleecefodrad galon, jag tycker plasten blir kall när det är kallt *brrrrr* så vi kör på vinterfodrade kläder. Du måste berätta sen vad du tyckte om deras fleecefodrade galon. Tror jag ändå ska leta rätt på någon name it återförsäljare. Kanske har de jackor och byxor i 92? *hoppas på tur*
Roligt att ärva till de små, det är liksom överraskning vad man får då, jag gillar det.
Min nu 14 åriga kille han har en lurvfleece från Gneis och en Everast skaljacka. Den kombinationen gillar han.