Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Incommunicado skrev 2008-08-20 16:31:16 följande:
    haha köpa lagom mängder, inte en i varje storlek osv... jag lade ut den nu, lika bra passa på, medan jag har ångan uppe - jag brukar vilja behålla allt å den e snygg. men jag har massor ju.... *i-landsdilemma*  Min man ser nmog gärna att jag inte behåller allt...

Kanske bara köpa det du tycker är absolut snyggast då?!  Jag vet att det är svårt. Det finns ju så mycket fint. Mest trist tycker jag det är om jag har superfina plagg här hemma som vi inte använder. För att det finns för många så numera är jag duktigare på att köpa lagom. Och bara det jag absolut gillar....som fina Molojackan till lillebror. Nu har han vinterkläder *jippi* bara overallen saknas.....
  • mortillsju
    Mosen08 skrev 2008-08-20 16:21:42 följande:
    Den orange vantfleecen finns på eleraff, jag såg den idag
    Den är min....bara min!
  • mortillsju
    LA Woman skrev 2008-08-20 19:38:28 följande:
    Tack  Jag är verkligen kär i de kläderna
    Hej!

Fina bilder och kläder (som vanligt!!)

Min lilla har de där fina byxorna med. de är ju så söta på. Och idag fick lillebror en Molojacka *glad*
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-20 19:40:51 följande:
    lila lindex tröja
    Bra tips....och hade inte (vem var det nu??) köpt fina lila ekorrar till på Lindex? Jag vill ju ha mera att matcha till dessa än flowertunikan
  • mortillsju
    loveliva skrev 2008-08-20 19:47:03 följande:
    Jag har lila ekorrar till de rödrandiga Molobyxorna Jätte fint!
    Ja just det, det var du såklart Jag som var på Lindex idag *glömde* måste tillbaka i morgon
  • mortillsju
    LA Woman skrev 2008-08-20 19:48:37 följande:
    Tack  Vilken Molojacka är det? Jag vill egentligen ha deras regnbågsfärgade overall till Felicia och hade inte haft nåt emot en sån jacka till Matilda...men det blir mycket pengar det
    Lillebror fick regnbågen. Jag trodde inte den skulle passa honom i färger men jisses så fin han blev. *gullegris* Härligt glad blev han av sin jacka.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-20 19:48:41 följande:
    idats kottar passar också till de rödrandiga
    Åh de är ju fina med..... *gillar IdaT*
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-20 19:48:41 följande:
    idats kottar passar också till de rödrandiga
    Kanske skulle man köpa den lila velourklänningen till *dyyyrmenfin*
  • mortillsju
    belladona skrev 2008-08-20 19:55:09 följande:
    jag ska köpa den rosa  har de rosa i velour byxorna och de är så fina o mysiga
    De är verkligen fina och välarbetade. Jag har ju lila velourbyxan också...så det får nog bli en lila klänning! Så söta våra små ska bli!
  • mortillsju
    LA Woman skrev 2008-08-20 19:59:30 följande:
    Åhhh så fin han kommer att bli i vinter!!!!!!!!!! Duntoffla - Tack  Jag är riktigt nöjd över mina Moloinköp (Inbox kommer)
    Ja, han blir toppenfin. Ska bara rigga nåt till lillasyster som matchar storebror *inte lätt*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10