Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

NovJenny skrev 2008-08-12 00:13:50 följande:
    men guuuuud, bara jag som tycker katvig gjort ett bra jobb denna höst? jag vill ha massor ju, verkar som byxorna kommer sitta ännu bättre.Åh, vad sugen jag blev!
    *räcker upp en hand* Jag med. Gillar verkligen nya byxmodellen. Äntligen en bättre modell!!
  • mortillsju

Hej och god morgon!

Här är man sent i säng och tidigt uppe *ingen rättvisa*

Vart hittar man NS kollektion *nyfiken*

loveliva skrev 2008-08-12 08:14:56 följande:
    Jag är här mitt i tilldagisstressen Om jag ska vara ärlig så var det INGET jag vill ha av det som visades av NS  Gillade du nya kollektionen?Men det är ju bara bra, för det är MASSOR Molosar jag vill ha
    Också jag är Molo-kär!!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-08-12 08:24:54 följande:
    Godmorgon!Kolla i NStråden. Där finns en länk.
    Tack! Jag vill ju kolla lite jag. Fast jag tror det blir mest Molo i höst. Tycker det är svårt att hitta fina gosskläder i höst dock
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-08-12 08:28:42 följande:
    Ja där var en del fint från molo.Emilio ska ha jeans och grå byxor från NS iaf. Och svarta canvas från me&i.Blir nog mest lindex till de stora barnen. Fanns mycket där som de gillade.Lite villervalla blir det nog med.... På rean iaf.
    Jag har också hittat lite på Lindex till lillan men inte till lillebror (möjligt att det blir en Bamsetröja, då blir han själaglad lilleman även om mor tycker den är ful ) . pops tröjor hittils är öken. Meandi, nja hittade inget där egentligen. Igelkottarna är egentligen för mycket pyjamas tycker jag. I Molo har jag köpt isbjörnarna, det blir nog en stjärntröja med. men vad mer?? *hick*
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-08-12 08:38:02 följande:
    Jaha?Förstod det som att det skulle vara nytt men tyckte det var konstigt att de reade ut det innan det kommit....Vet inte om NS har hemsida.
    Jo det tror jag. Jag kände igen de plagg som det stod tillbud på! Tror jag....
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-08-12 08:45:15 följande:
    Kul med massa nya kollektionssläpp nu. Men dyrt....
    Visst är det dyrt. Jag föredrar att de släpper kläder lite pö om pö under hösten. Men inte får jag bestämma inte
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10