Tjollabolla skrev 2008-06-16 07:35:28 följande:
Godmorgon! Upp tidigt för ännu en intervju... Börjar bli drygt nu, jag hoppas jag får ett jobb jag vill ha snart så jag slipper åka runt varje dag och korsförhöras... *suck* Måste väcka Milo...
Lycka till på intervjun! Håller tummarna för att du får något snart och slipper förhören.
lillronya skrev 2008-06-16 07:36:14 följande:
Godmorgon i tråden!Försvann igårkväll hastigt för det var något som flög omkring mej på ovanvåningen. EN FLADDERMUS!!Jag blev lite rädd och gick ner och då följde den med...Mannen fick snällt ta ut den.Då hade jag ju väckt Emilio.....
Vilken liten besökare!

Vi hade en inne hos mina föräldrar en gång men det var superliten och söt och satt bara där på väggen och sov.
jojoa75 skrev 2008-06-16 08:02:21 följande:
Lycka till idag!Gomorron i tråden!
jompa skrev 2008-06-16 08:10:11 följande:
God morgon.Ronya: Läskigt med fladdermusen ,skulle nog lämnat huset och sprungit så långt jag orkat, typ runt knuten Tjolla: Ytterligare en alltså, håller tummarna för att du ska få ett jobb denna veckan så det kan firas i midsommar.Ska själv upp och skriva på mitt kontrakt idag Sen ska jag skruva ner spjälsängen aldrig mer en liten i den. Känns konstigt.Sen hoppas jag på lite paket.
God morgon!
Jompa- skönt att få kontraktet skrivet! Jag gillar verkligen mitt jobb men funderar på att kolla runt lite på andra. Har så dålig lön. Även om det inte är allt så gör det ju lite i kassan tyvärr...

Någon gång borde man kanske få upp lönen lite i alla fall.
Zvartaliljan skrev 2008-06-16 08:26:22 följande:
Godmorgon!Nu är vi hemma ett par dagar från sommarstugan. Här är det rått o kallt. Blixtrade o dundrade tidigt i morse så Maia vaknade vid halv 6 o gallskrek Märker också att hennes astma blir mycket värre av detta vädret...bäst mår hon absolut på Öland! Luften där är helt
underbar.Själv har jag fått lustiga utslag över hela magen och brösten...kan bara inte förstå vad det är och har inte lust att åka till läkaren fast jag mår förbannat illa också och har ont i magen...min mamma trodde att det kunde vara jordgubbarna...att jag blivit allergisk. Men det kan man väl inte bara bli så där plötsligt liksom? har ju alltid tålt jordgubbar förut ju...Jaja ska sluta vara Ot nu...nu ska jag klä på Maia något fint för dagen
Usch då! Säger som Jojoa-soleksem kanske?