Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-17 07:55:21 följande:
    WEeeeeeeeeeeeeeee internet funkar igen!!! Gissa om jag var sur när det inte funkade på hela dagen igår, framförallt eftersom jag fick hem världens finaste Molo t-shirt och Hummel t-shirt och inte hade ngn att dela glädjen med Fick även mina 5 hemliga plagg från me and i. Ja eller hur, 2 av dom var samma! Så kassat. Okej om ett hade varit dubbelt, men 2...  Och så har jag fått jobb med! Eller, erbjudande om jobb rättare sagt. På ett av ställena där jag gärna vill vara, på småsmåbarn 1-2 år (min dröm) MEN bara 65%... Lite väl lite, men vi har räknat lite på det och det är ju ändå mer än vad jag har nu. Och vilken dröm för Milo. Men vi får se, känns ju dumt att tacka nej åt en heltidstjänst för en 65% om man nu skulle bli erbjuden det. Nog babblat, Godmorgon flickor var det ju jag skulle säga!
    God morgon! Grattis! När måste du ge besked?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-17 08:00:49 följande:
    Ja kruxet är att dom vill ha besed senast imorgon  Apselut att det kommer bilder!
    läste visst inte vidare. MIn tjänst började på 75% men efter ett par månader fick jag heltid. Man vet ju aldrig...

Nu ska vi iväg på studiebesök på ett dagis här i närheten. Måste ta tag i det där ordentligt nu
    Älskade Noel
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Kikar in en snabbis- jag målar egentligen

Vad händer här då?

Älskade Noel
  • Duntoffla

Vilka söta barn och fina kläder i BT!

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Jessys skrev 2008-06-17 17:07:51 följande:
    ÅÅÅHHH veet ni vaaad?! Vår ena kttunge försvann ju för exakt 2 veckor sedan idag. -brukar ju ha dem ute så dom skulle vå vänja sig att pinka o sånt ute. såå försvann honan o iiingen har varken sett eller hört nåt från. så ikväll när jag står och diskar kommer hon och stryker sig mot mina ben. JÄTTE MAGER OCH SMUTSIG! men välbehållen annars!!Guda va underbart! tänk att en 10 veckors bebis klarat sig själv i 2 veckor Jojoa: nuu vill ja ossåååå veeta
    Åh vad skönt! Vet ju hur ledsen man blir när katter försvinner! Skönt att den klarat sig ändå!
    jojoa75 skrev 2008-06-17 17:49:23 följande:
    Vann tredje pris, 200 kr, i Elva Små Trolls fototävling!
    Grattis!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-17 19:23:30 följande:
    Värst vad här är lugnt ikväll.
    Jag lägger in saker på Tradera powerlister. Ska väl äta middag snart också...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-17 19:49:14 följande:
    Infinite Joy: Gud så söta dina barn är.Fick hem Mini Rodini i dag och huja vad stora de var, kommer passa tjejen i vinter kanske
    Var det Terry-kläderna?
    Knyttet88 skrev 2008-06-17 20:18:38 följande:
    Är ofta här och läser men har inte skrivit på länge. Men nu måste jag fråga er experter om kik kids kläder hur de är i storleken. Min dotter är ca 80 cm lång och har allt mellan74-86 men även några toppar i st 92 från pop. Vilken storlek ska man sattsa på om man ska köpa av kik kid. Hittade en bra rea på sweetfunky med 40 % så jag skulle vilja fynda lite =D
    Det är nog lite olika vilket plagg du ska ha. Köpte ex veloursuit och den är stor. Sen tror jag att frottéplaggen är lite mindre...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    kitty79 skrev 2008-06-17 20:29:22 följande:
    är det här samma katvig body ? eller har de gjort flera i brun/lila kombination ?www.tradera.com/KATVIG_BRUN_LILA_BODY_STRL_80... blev sugen ända tills jag såg omdömmena...www.matadorkids.se/index.php&pro...Här finns ju en brun lilawebshop.babyartiklar.com/product.do här finns en - är det samma färg ..
    Japp! samma färger
    Knyttet88 skrev 2008-06-17 20:30:34 följande:
    Jag har kollat på frottéklänning, velorbyxor och frottédress. Känns som att 92 blir tokstort då hon bara är 13 månader. men är kläderna små i storleken så är dem........
    Det finns några som köpt frottékläderna här i tråden. i alla fall suiten. de kanske kan ge svar om de storlekarna.
    isold2003 skrev 2008-06-17 20:30:47 följande:
    Godkväll! Fina fina barn i bildtråden! Så somriga härliga bilder idag  Mina pojkar var såna lortgrisar att det omöjligt gick att fota dem idag Inget shoppingbehov direkt men blir ju ändå lockad av reorna.. Ska försöka hålla mig nu, det blev ju ordentligt med shopping i söndags och så lite Nanoou igår också. Infinite joy, så fin Moloklänningen är! Mått på Mini rodinijeansen kommer så fort de kommer ur tvättmaskinen.
    God kväll! Va? fastnar inte lortgrisar på bild?
    Ja, rea lockar ju ofta Farligt! Själv försöker jag lägga ut lite på T för att finansiera den senaste tidens shopping...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-17 20:37:17 följande:
    sååå söta dina barn är idag har jag shoppat lite
    Vad blev det för fint?
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Dags att äta lite middag!

ses senare

Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10