Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-06-16 15:48:59 följande:
    Så nu är jag tillbaka efter en låång tupplur och illamåendet försvann lite men de där utslagen vägrar ge med sig En massa att läsa ikapp så jag sätter igång Ja hon är ju så smal så hon töjer ju inte ut den på något vis. 86 är ju en aning stort till henne på bredden så jag satsade på en 80 och den satt ju verkligen som en smäck! Helt otroligt att en 2-åring kan ha det...Mätte henne idag själv och fick henne till 89cm och vågen stod på 10,2kg så lite har hon växt i alla fall
    Skönt att illamåendet har lagt sig. Vår små väger lika mycket fast Maia är längre

Angelinah- vilka fina Ida-bilder!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-16 17:15:19 följande:
    Hej på er Kikar in en snabbis innan middags bestyren... Ida gillar verkligen INTE när mamma sitter här numer, blir såååå sur Hoppas allt e bra med er... Kram från Anna och Ida
    kram till er också
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Zvarta- det där setet från Liten är ju helt underbart! så fint!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-16 18:00:37 följande:
    Så nu har jag skruvat ner spjälsängen  känns lite konstigt att veta att nu kommer jag inte ha nån mer bebis i en sån säng. Tycker de är så fina när man ha på det översta läget och har bäddat åt en liten.Usch blev nästan lite tårögd här, kanske måste avleda mig med shopping i stället.Var nere och beställde en nya tapet. Denna är väldigt lik den andra randiga, tror det kommer bli jättefint.
    Du, det finns ett enkelt sätt att råda bot på det
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 18:00:28 följande:
    jag höll på att skriva när du postade det inlägget Tack. Jag har en vit långärmad klänning med stjärnor liggandes här också. Nu vill jag ju ha ett par matchande byxor till den med. Får nog hålla utkik på T. För de finns väl inte i någon webbutik längre? Är ju från en gammal kollektion.
    Menar du dem med lite guldfärgade stjärnor? Vilken storlek?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 18:13:48 följande:
    you just made my day I LÖÖÖÖV YUUUU!!!! Dyr frakt men byxorna var ju billiga...ska se om jag kanske hittar något annat också Fasen jag som har köpstopp Fast jag har typ 70 plagg som jag fotat nu som ska ut på T så liiite har jag väl råd med
    KÖÖÖÖÖÖP!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 18:13:48 följande:
    you just made my day I LÖÖÖÖV YUUUU!!!! Dyr frakt men byxorna var ju billiga...ska se om jag kanske hittar något annat också Fasen jag som har köpstopp Fast jag har typ 70 plagg som jag fotat nu som ska ut på T så liiite har jag väl råd med
    Kul att kunna hjälpa till! skit i köptstoppet bara idag
    jompa skrev 2008-06-16 18:17:13 följande:
    Ja undrar om hon fattar nu
    Undrar det.

KÖÖÖÖÖÖP! (bäst att tjata lite till)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-16 18:38:21 följande:
    Tack vännen Vill Noel ha sin body snart kanske?
    Ja, jag hämtar den gärna snart om det är ok för dig. Du ska ju ha lite dollares också
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 18:48:41 följande:
    Hon opererades idag! Om det inte blev uppsjutet igen...Sitter här o håller tummarna för att allt gick bra och att vi snart hör från henne och att hon får åka hem till familjen.Förstår att det är jobbigt för dig...skulle min mamma gå bort plötsligt och på det sättet så skulle jag nog nå botten...ens mamma är ju ens mamma Hur har dina stora barn tagit det hela?
    Just ja, det var idag som det blev uppskjutet till. Hoppas att allt har gått bra.
    Angelinah skrev 2008-06-16 18:55:17 följande:
    Absolut!! kan alla dagar utom onsdag denna vecka.. så bara kom om du vill
     Jag ska se hur dagarna ser ut. Antar att jag försöker hålla mig hemma på torsdag om jag inte åker på morgonen. Köerna hit ut dagen innan midsommar brukar inte vara att leka med. Alla sommargäster som ska ut. Puh!
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10