Jen80 skrev 2008-06-17 22:22:00 följande:
God kväll på er!Är lite halvt frånvarande här nu för tiden, men går in och kikar på finfina barn i BT varje dag . Belladonna: Åh, älskar din Småfolksfilt!! Vill också ha!! Vart kan man hitta den? Gärna på rea...Angelinah: Kul att du är tillbaka !! Har saknat dig och söta Ida i BT. Satsa på din dröm! Sambon har också varit på mig i några år, men barn kommer i vägen och nu har vi ju redan en butik här i stan. Fler av samma märken behövs inte här ...Idag kom en Molo-suit på posten. Köpt på T för ett tag sen. Vit med lila prickar och gröna kanter. Jättefin!Igår kom det en Småfolksbody, blommig, som Ava har likadan i suit. Älskar det mönstret. Grymt sugen på filten!!Har blivit en hel del shopping på Pop den senaste veckan också. Fin flickkläder finns i mängder där ju ...
God kväll!
Det verkar som om Ava har en väldigt fin och välfylld garderob

Zvartaliljan skrev 2008-06-17 22:37:56 följande:
och så går man in på säljarens info och upptäcker att man känner ju männskan haha...har ju varit hemma hos henne
t.o.mKänns lustigt att handla begagnat av en vars dotter är 1 år yngre än min...men men...har man en liten fis som jag har så blir det lätt så.
haha...lustigt! Ja, de är inte gratis de där jackorna. har kikat på just den där förut men den är för stor för min kis. Och nu har jag ju snart en egen.