Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-17 20:51:50 följande:
    fy vad ni retas jaaaa, det blev en småfolk klänning den med vovvar och en massa villervalla
    BIG SURPRISE att det var just de märkena!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-06-17 20:56:30 följande:
    men nu var det väl ett tag sen butte köpte villervalla?? eller hur butte?
    Yeah right!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-17 21:01:30 följande:
    Skulle du inte äta kvinna
    Nu har jag ätit
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-17 21:34:20 följande:
    God kväll tjejer..Ok.. jag måste hoppa har inte hoppat nästan nåt och kontot spricker snart ge mig nåt tis på smarrig rea
    Haha...shoppingabstinens big time!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-17 22:07:42 följande:
    JompaLovelivaSkattenJo min dröm är egen dansk butik   Gubben säger absolut ja, det är ju svårt med 4 barn och två egna företag och utan släkt som ställer upp.. Men jag SKA en dag ha en.. Det är dags att jag gör det jag vill... Livet är för kort för att kastas bort.. Å jag VILL verkligen detta
    Det skulle verkligen vara underbart med en egen butik. Jag har funderat på webb men det finns ju så många tyvärr. Men tänk dig att vara omgiven av underbara färgglada barnkläder hela dagarna! *drömmer*
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Yes! Fick precis sålt min Katvigdyna på Köp nu! Klirr i kassan!

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-17 22:18:17 följande:
    Ja, underbart e nästan underdrift   ja det blir mycket jobb, men gud så roligt!! värt varenda Bokföring ju
    Då kan jag komma och helgjobba hos dig i utbyte mot kläder Räcka ut tungan
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-17 22:19:12 följande:
    Grattis!!! Men varför säljer du?
    Gillade inte färgen Skulle vilja ha brunt i stället. Ska dock rita av mönstret innan jag skickar den
    isold2003 skrev 2008-06-17 22:22:21 följande:
    Härligt!
    Ja, sånt gillar jag! Har ju haft en del utgifter på sistone
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 22:25:14 följande:
    Duntoffla: va dte din m valley-tyg?
    Nope, gröna äpplen. La ut den i kväll.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-06-17 22:22:00 följande:
    God kväll på er!Är lite halvt frånvarande här nu för tiden, men går in och kikar på finfina barn i BT varje dag . Belladonna: Åh, älskar din Småfolksfilt!! Vill också ha!! Vart kan man hitta den? Gärna på rea...Angelinah: Kul att du är tillbaka !! Har saknat dig och söta Ida i BT. Satsa på din dröm! Sambon har också varit på mig i några år, men barn kommer i vägen och nu har vi ju redan en butik här i stan. Fler av samma märken behövs inte här ...Idag kom en Molo-suit på posten. Köpt på T för ett tag sen. Vit med lila prickar och gröna kanter. Jättefin!Igår kom det en Småfolksbody, blommig, som Ava har likadan i suit. Älskar det mönstret. Grymt sugen på filten!!Har blivit en hel del shopping på Pop den senaste veckan också. Fin flickkläder finns i mängder där ju ...
    God kväll!

Det verkar som om Ava har en väldigt fin och välfylld garderob
    Zvartaliljan skrev 2008-06-17 22:37:56 följande:
    och så går man in på säljarens info och upptäcker att man känner ju männskan haha...har ju varit hemma hos henne t.o.mKänns lustigt att handla begagnat av en vars dotter är 1 år yngre än min...men men...har man en liten fis som jag har så blir det lätt så.
    haha...lustigt! Ja, de är inte gratis de där jackorna. har kikat på just den där förut men den är för stor för min kis. Och nu har jag ju snart en egen.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2008-06-17 22:34:30 följande:
    wiii jag har fyndat tror jag...är inte så insatt i mini a ture men denna är väl svindyr annars va?www.tradera.com/auction/auction.aspx...
    De kostar 800 nya.
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10