Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

terezita skrev 2008-06-05 00:22:31 följande:
    tog storlek 86 till storebror och de är aningens tajta men inte så det är besvärligt och han är rejält smal och de gick lite längre nedanför knäna!! men de var super fina på!!
    Har dom både till Lucas o Emma o jag tycker de är underbara! Bra passform upptill o så sköna verkar dom vara på!
  • jojoa75

Nån som vet om småfolks filtar brukar reas? Eller Villervallas?
    Kollar runt lite på T då o då, men de går så himla dyrt även begagnade..
    Tror att jag vill ha en ny till Emma o sen hoppas jag på att fynda lite på T i sommar, hade gääärna velat hitta en sån lite roligare filt begagnad till bebisarna på jobb.
    Hade varit kul med nåt sånt stuk på nån av våra filtar o inte bara ulliga nallar o spetsar o volanger o rosa o ljusblått
    Så snubblar ni över nån begagnad cool småfolk, villervalla eller liknande för nästan inga pengar alls så viska till MIG tyst

Gonatt!

• jojoa75
    terezita skrev 2008-06-05 00:32:58 följande:
    ska hålla i minnet!!
    Tack!
    Vet du om de brukar reas?
  • jojoa75
    terezita skrev 2008-06-05 00:32:58 följande:
    ska hålla i minnet!!
    fiiin shopping!

Bor du nära hippokids? Bekvämt att ha en affär att gå till, man vill gärna känna o klämma lite ju..
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-05 08:51:49 följande:
    Jag köpte den med rabatt, men det kvittar snart. Snart är den väl slut överallt....Inte en enda liten present eller kompensation när man väntat så länge heller.Och så detta...Ja de får inte mina pengar fler gånger iaf.Jag skriver ett argt mejl, tror jag.
    Ja skriv ett riktigt argt mail!!

Gomorron i tråden! Idag ska jag o barnen åka till min mamma i Båstad o ha det mysigt!
    Kanske som sagt ett besök på Rackarungar, de har myyycket!

Ha en bra dag!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-05 08:55:56 följande:
    Ja jag gör det nu, så får vi se...Rackarungar, var ligger den? Vad har de där?
    Ligger en butik inne i Båstad o en utanför, de har massa massa danskt!
  • jojoa75

Kikar in sen idag..
    Hej hej!
    Angelinah:tänker på er, måste vara hemskt, men precis som du säger man måste ta sig vidare för barnens skull. Vi miste oxå en nära (svägerska 17 år) förra sommaren, fruktansvärt var det o alla mådde vi dåligt så klart. Men barnen gör att man tar sig vidare, man måste..
    Maugu: såg att du tittat in tidigare idag, tänker på dig med. Kram o hoppas att du får din optid snart!

• jojoa75

Ang rosavit o rosa midiapple katvig så är det ju två helt olika tyg som mortillsju var inne på.
    Den rosa midiapple är i nån bomull med elastan, dessutom är det ekologiskt, så färgerna blir blekare på nå vis, både i den rosa o den naturvita (den är inte vit)
    Den randiga är i ribb o mycket klarare i den rosa färgen o så är den vit.

• jojoa75
    LillemorR skrev 2008-06-05 23:26:26 följande:
    www.rabdido.se/
    Har testat dom en gång, aldrig mer!!! Grymt noppiga, sömmarna svänger sig, nej fy tusan...
    Finns sååå många andra fina märken att handla från!

O du, varför lägga in den länken i en tråd som handlar om DANSKA barnkläder??
  • jojoa75
    mortillsju skrev 2008-06-05 23:40:11 följande:
    Jag tycker det är SNYGGT...det bryter av lite att det är olika nyanser och ser inte så "genomtänkt" ut även om det är det Men det behöver ju inte andra veta Klänningen, är den stor eller liten i storlek??
    Tycker att klänningen är helt normal i strl! Eller, ja just det ja, den har jag inte i midiapple, det är tshirt jag har den i. Klänningen har jag i den randiga! O den är helt normal i strl tycker jag iaf.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10