Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-08 09:08:04 följande:
    Godmorgon girls.Här är det bara jag som är morgonpigg, mina pojkar sover fortfarande. Skrutt var vaken till kl halv 1 inatt, vi hade lite kompisar hemma och grillade, när klockan var 22 och skrutt fortfarande var vaken så tog vi en promenad, skulle säga hej till sambons bror, när vi närmar oss hans hus så ser vi att grann huset står i lågor, övertänt hus och fullt med brandbilar och polisen, plus att halva byn stod där som åskådare.Fy vad hemskt att se ett hus brinna ner sådär, och vad hemskt för dom som bor där.Här blir det nog rekord varmt igår, redan 26 grader i skuggan *pjuh*.
    Usch vad hemskt.. Stackars människor som bodde där..

Gomorron!
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 13:22:45 följande:
    Hur tycker ni Tradera går nu? jag har nog en hel del att undvara
    lillronya skrev 2008-06-08 13:31:49 följande:
    Tycker det ser ut som att märkeskläder går ok iaf.Jag ska lägga ut lite ikväll. Skönt när det inte blir för mycket åt gången.
    Tycker oxå att det verkar som om märkeskläderna går ok. Det rör sig typ inget på dagarna, men desto mer på kvällarna.. Skattepengarna kom ju nyss, så det hjälper väl till lite.
  • jojoa75

Gokväll alla shoppingvänner!
    Zvartaliljan: vad kostade småfolkshortsen på est? Sugen..

Var inne på Batinki o gluttade, men hittade inte nåt jag blev sugen på, håller med ovanstående (var det Jompa) om att molo inte har så kanonkvalitet som tex småfolk.
    Molo blir oxå ganska noppig, tycker jag. Lucas har använt sin toycars tröja o autorepair tröja en del, men han har en hel del tröjor så de är liksom inte använda varje dag, o de är ganska noppiga nu tycker jag.. Men det är väl olika för olika plagg kan jag tro, för jag har haft många jag varit grymt nöjd med.

Vilka färger skulle est få in?
    Asch, jag mailar själv!

• jojoa75

Buttelina:
    den som du har kontakt med på Tradera, är det en korv måntro?
    Den kontakten skulle jag oxå vilja ta del av

• jojoa75

Foppatofflor.. Ja, inte är de snygga, men grymt sköna är dom iaf!

• jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-08 22:09:01 följande:
    Du o jag

Jag älskar dom, tog ett tag dock innan jag vande mig vid att titta ner o se dom där sakerna på fötterna, men åh sen blev jag kär
    Står o går så mycket på jobb, måste ju stå vid varje liten grej som ska göras med bebisarna på jobb, de ligger ju antingen i kuvöser eller sängar o varje liten grej för med sig många andra grejor så varje gång man står o gör nåt så tar det så lång tid innan man kan ändra arbetsställning.
    Vi får dock inte ha crocs på jobb (foppatofflor), den statiska elektriciteten gör att bebisarnas respiratorer kan stängas av o det är ju inte så bra Därför använder jag dom hemma, så mycket jag kan för att avlasta fötter, ben o rygg hemma oxå. Har ecco sandaler på jobb.
  • jojoa75

EST har ff inte svarat på mitt mail... *otålig*

• jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-08 22:14:40 följande:
    Ja var det inte lite hetsigt? Jag trodde det brukar var så, men tyckte det var konstigt...
    VÄLDIGT hetsigt!!!
    Då får dom ju skaffa kortbetalning om de vill ha in pengarna så fort samt bevis på överföringen inom EN dag.. jisses...
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-08 22:27:41 följande:
    haha, nä det är inte korven
    Har din kontakt möjligtvis några andra godbitar?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10