Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-06 08:26:26 följande:
    Jodå här har vi häng Men jag tyckte absolut att det blev bättre när den var tvättad. Visst hängde den, men inte så här mkt.
    Ja, det där hänget känner jag igen! Så såg Emma ut oxå.. Då byter jag inte den, den får vara som den är o hoppas på att den som din blev bättre i tvätten..

Ha en bra dag alla!
    Ska åka till min pappa o hans sambo (=elaka styvmor ) på Österlen.
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-06-07 08:46:01 följande:
    Jag har bestämt för mig att Poppilopp tar någon hundralapp mindre för sina Småfolksfiltar.Men Smallkids kan väl skicka med en fin Småfolksfilt.
    Gomorron alla!

Rusade till Poppilopp, men de hade inga filtar, de kanske bara har dom i butiken?

Är grymt sugen på en småfolkfilt..

Lillronya: hoppas på en ordentlig kompensation till dig, för det är ju liksom inte bara en sak som blivit fel..
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-06-07 09:04:41 följande:
    ja "dotline dress purple" ser lite rosaaktig ut. Tror den kommer passa maia fint
    Ser bara en babydress på Freshmilk i den färgen..
  • jojoa75
    kitty79 skrev 2008-06-07 10:21:29 följande:
    hej i tråden - det är ju inte danskt men hur är kikkids solhattar i storlek ? är väldigt sugen på en pinkflower - dottern är 5 ½ mån och har huvudmått 42,8 ,vilken storlek ska jag ta räckr det med 5-9 mån ?såklart glad och tacksam för svar =)
    Tycker de är större i strl än normalt. Iaf större än deras kepsar eller vanliga mössor. De är i annat tyg nämligen, så kanske därför de är större..
  • jojoa75
    zukits1 skrev 2008-06-07 11:55:45 följande:
    Hej tjejer!Har inte skrivit här på länge. Bara kollat in BT löpande. Så fina barn ni har. Jojoa75:underbar baddräkt din flicka hade!
    Tack! Jag är helt kär i den!
  • jojoa75
    Infinite Joy skrev 2008-06-07 16:23:38 följande:
    Idag märkte jag till min stora förtvivlan att lillkillens bilbody aldrig kommer att passa hela sommaren så det blir till att köpa en storlek större... jag älskar den verkligen. Känns surtdå han har använt den typ 3 gånger. Jag har aldrig sålt kläder tidigare, men tänkte göra det som premiär nu. Är det bäst att sälja på tradera eller till fast pris?OBS! EJ ANNONS OBS!Sedan var frottéshortsen på lindex slut så jag fick köpa på kappahl istället. Var kan man hitta KIK KIDs?Hoppas att alla har det underbart i solen.
    Skapa dig ett konto på Tradera! Märkeskläder brukar gå bra där!
    kikkid frotteshorts finns bla på freshmilk, nu med 40 % rabatt om du anger kod systeryster
  • jojoa75
    Infinite Joy skrev 2008-06-07 17:07:28 följande:
    Hittade inga frottéshorts hos freshmilk... kanske slutsåldaÄ?!
    Kollade nu, där fanns både röda o gröna, välj kikkid, sid 1 längst ner o sid 2 högst upp.
    Infinite Joy skrev 2008-06-07 16:54:06 följande:
    Åhå, gäller det alla märken?
    Mja inte riktigt, men de som upplevs som "poppis" nu, tex småfolk, molo, meandi, pop mfl. Har sålt en del Ralph Lauren, men det går inte så bra som de mer kända märkena här i Sverige, konstigt nog med tanke på att RL är svindyrt här pga importkostnaderna.
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-07 18:19:53 följande:
    Gokväll i tråden!Märks att det är soligt och fint ute. Nästan inget att läsa ikapp på hela dagen.
    Tänkte just detsamma!
    Ja idag har det varit vaaaarmt här i Skåne!
    Är förkyld o har feber, så jag har inte varit så mkt ute i värmen idag, hållit mig i skuggan.. Fick t.o.m sjuka mig från jobb, o jag hatar det! Lö kväll, inte så lätt att få tag i ersättare.. Men, men känner mig helt risig, så jobba kan jag inte, men det dåliga samvetet river i mig..
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-07 18:25:10 följande:
    Typiskt när man jobbar inom vården och blir sjuk, tycker jag. Dåligt samvete....
    Ja verkligen!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-07 18:37:53 följande:
    Jojoa: Är det ej sikke lej-ugglor Emma har till Me&i-kläderna? Är det samma rosa i de?
    Japp, det är ejsikkelej owls. Nej inte riktigt samma, men nära nog
    SmillaMilla skrev 2008-06-07 18:47:12 följande:
    Joja75: Vart har du köpt den underbara badräketn? en sådan måste svea ha!
    Har glömt.. Ska kolla!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10