Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-06-07 18:47:12 följande:
    Joja75: Vart har du köpt den underbara badräketn? en sådan måste svea ha!
    sweetfunky.jetshop.se
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-07 18:37:53 följande:
    Jojoa: Är det ej sikke lej-ugglor Emma har till Me&i-kläderna? Är det samma rosa i de?
    IMG_9255.JPG

IMG_9254.JPG
    Kläderna är inte tvättade än, så bortse från fläckarna
    Meandi svettisjacka o ejsikkelej owl tunika.
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-07 19:27:34 följande:
    Ja det är ju helt ok.Funderar på byxorna o jackan men stör mej på att där inte är nån klockren t-shirt till.
    chihuahua är jättesöt till!
    Där är ju kanske inte nån given matchning, men som jag skrev till dig i andra tråden, så finns det många som matchar.
    O så ejsikkelej oxå!
    SmillaMilla skrev 2008-06-07 19:21:28 följande:
    Hur är den i storlek? Svea är 72 cm lång och väger runt 10 kilo. Så rund och go. Tror du modellen passa?
    Emma är oxå ganska rund o go, o den var inte tajt på henne, hon har strl 92/98 i den. ca 90 cm lång o 13 kg. Hon har 92 i andra kläder. Tror kanske inte den passar ända upp till strl 98, men denna sommaren iaf!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-07 20:25:18 följande:
    JA eller hur. Annars skickar jag er allihopa på dem.
    O det skulle dom inte vilja..

Pop rean börjar på torsdag, kanske på morgonen?? Vet faktiskt inte.. Sen varar den tills de plaggen tar slut, de fyller på senare i sommar med sommarplaggen.

Gokväll alla ni som kommer in nu o faktiskt haft ett liv idag
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-06-07 20:37:24 följande:
     Buss på bara! Aha, har Pop rea? Hur mycket brukar det vara rabatterat? 50%?
    Tror det brukar vara lite olika, kanske 40 % på vissa plagg, 30 % på jackor o sånt.
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-06-07 20:48:32 följande:
    Kände mig lite hemsk som sa så   (fastän du frågade) men det är hårfint som du sa och det är svårare att se på bild där färger inte gör sig hel rättvisa. Jag köpte ju ESL brun nutty tröja och byxa och jag tycker att de är superfina men är där tveksam om det på min kille blir lite jamasvarning. Kanske ändå är mer tjejplagg (fastän jag ogärna vill titulera det som sådant)
    Samma tröja o byxa i sånt tyg tycker jag oxå är pyjamasvarning, även på min tjej
    mortillsju skrev 2008-06-07 20:52:36 följande:
    Hehe Jag frågade ju?! Bra att nån svarade tycker i alla fall jag. Jag har själv en ytterst känslig pyjamasradar. Men vad har man till de där shortsen från Katvig? De är svårmatchade.
    Tyckte nog oxå att det blev liite pyjamasvarning. Kan du inte matcha med nåt riktigt knalligt orange?
    Lucas har de svartvita shortsen, de är nog lite mer lättmatchade, har orange, rött, blått till tex.
    Småfolk tröjan är hur snygg som helst!!!
  • jojoa75

Här brukar ju typ skrivas 20 sidor på ett dygn o nu när jag är sjuk o bara sitter vid tv:n med laptopen i knäet o verkligen kan hänga med så skrivs det nästan inget!
    Kanske för fint väder, lördag, fotboll mm
    Sen måste jag erkänna att jag saknar Angelinah o Maugu, de har inte varit här så mkt ju på sistone, av helt förklarliga anledningar såklart. Vi tänker nog alla på dom..

Men, jag håller med, nästan helt död har tråden varit idag...

• jojoa75

Jag shoppade från Freshmilk tidigare idag, när jag var uttråkad o tyckte synd om mig själv
    en svartvit katvig hoodtröja till Lucas o en röd tshirtklänning till Emma.
    40 % var alldeles för bra rabatt för att jag skulle kunna stå över Iaf idag när jag inte haft nån ork att göra nåt..

• jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-07 23:38:23 följande:
    40% är jättebra!JAg är också sugen på den hoodtröjan. Men här är det supertomt i kassan så det får vänta.Vi får ta en ny shoppingtur på stan sen istället. Det var kul!
    Ja verkligen!
    Jättekul!
    Får hålla koll på en viss hemsida o kolla in när rean börjar!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-07 23:51:21 följande:
    Nä nu är det dags för sängen. Godnatt!
    Gonatt!
    Du kan väl rapportera här om ditt besök på annacill
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10