Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-30 19:01:50 följande:
    Ok....Har du TVÅ lammset? Verkar ju lite onödigt.
    Haha, ja jag fick ju först inte tag på suiten med blåa kantband så då köpte jag bodyn och byxorna med röda kantband. Sen fick jag ju tag på suiten och ja... Dom är ju sååå fina
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-30 19:42:38 följande:
    supersöta lilla svinto maia i bildis!! Den molobodyn är sååååfin!Underbar kik kid dress på milo 92?? helt sjukt ju!
    Skojar du SÅ liten den är! Jag började skratta när jag tog upp den för den såg ut att passa lilla Maja som är 6 månader och liten för sin ålder som satt bredvid. Men den gick på
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 19:47:56 följande:
    ja jag hittade den under skötbordet, den hade trillat bakom och jag hade totalt glömt bort att jag hade den ja hennes hår kan man nog klippa av om man behöver rengöra spisen jag har ju den kikkiddressen i 92 till Maia också och den går inte på henne med blöjan på. Sitter preciiiis när hon inte har blöja. Superliten!
    AHh, du har 92? När du la in bilden stod det 86, så därför tvekade jag om jag skulle ta 86 el. 92. Men nu fanns det ändå bara 92 på rean
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 20:25:50 följande:
    Ja just det, du har nog rätt, det är nog 86 Maia har *förvirrad* Tyckte väl det var lustigt att du ens fick på Milo den eftersom jag inte kunde få på Maia den Milo är ju ändå lite rundare än Maia
    Haha, tur jag har koll
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 20:31:39 följande:
    Ursäkta den hemska bilden och de omatchande kläderna (pappa som klätt henne) men här är Maia i strl.86. De är snyggast med lite uppvik tycker jag så som Emilio har det.
    *fniss* grym kombo
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 20:35:37 följande:
    Du är inte lika virrig som jag, jag springer omkring här hemma o letar febrilt efter det förbaskade lammlinnet från Molo som jag köpte för inte så länge sen...kom på att jag hade ett sånt nu när Tjolla nämnde lammen...snacka om att man är virrig o glömsk alltså, minns inte alls vad som finns här hemma
    Haha det var som jag den gången jag sprang runt här hemma och letade som en tok efter vår tröja med gröna stjärnor. Jag höll på i flera dagar, ringde till mormor o morfar och kollade i alla väskor.
    Tills jag kom på att jag HAR INGEN sån tröja och har aldrig ens haft
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 20:41:38 följande:
    Okej du klår mig Jag har varit med om att jag köpt kläder som jag redan haft men glömt bort...men aldrig att jag trott att jag haft ett plagg jag aldrig köpt
    Det har jag aldrig gjort däremot
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-06-30 20:46:38 följande:
    Min man är likadan. Han ber mig lägga fram kläder till barnen på kvällen.Han kan inte se vad som passar ihop. Är det en kill grej. Jag menar, han själv klär sig ju snyggt men barnen går bara inte
    Haha, min sambo är likadan. Milo kan verkligen se hemsk ut när (OM) han får komma nära garderoben. Jag klär alltid Milo
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-30 22:21:39 följande:
    Nu råkade jag visst beställa en Småfolk t-shirt, den med gröna grodor, tyckte den passade så fint ihop med oranga Lindex velorisarna.
    ÅÅ vad köpte du den? rea?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10