Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-28 10:07:42 följande:
    GodmorgonHär är man allt lite seg idag, blev en riktigt lyckad kväll igår med jobbet, super kul hade vi. Skönt att Liam också ville sova lite längre idag
    Oj redan vaken? *imponerad*
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-06-28 14:22:13 följande:
    Jo jag oxå men jag blev lite fundersam då jag inte ens hört att svarta finns. ÄNTLIGEN får jag mina svarta velourisar
    Svarta!! Det vill jag haaa!
  • Tjollabolla

Hej flickor! Här är det full rulle. Varit o hälsat på svärföräldrarna idag och ska va på kalas om en halvtimma. Milo sover och det får han minsann göra med, annars blir han olidlig ikväll...

Hoppas på post imorgon, Nanoousuit och kikkids korta dress. Nu ska det ju bli varmt oxå så då behöver jag inte ha ångest för att jag köpt den

• Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-06-29 13:16:38 följande:
    Man skall aldrig ha ångest. Stå för det du har handlat Han behövde ju en suite eller hurSka det bli varmt igen? Trodde sommaren var över redan! Härligt!var bor du ungefär? Gällde det hela sverige?
    Ja det stod på aftonbladet att nästa vecka kommer värmen, i hela landet tror jag. Jagbor i skåne. Åh ja, visst BEHÖVER han en suit...Han har ju bara 10 korta sommarsuits och runt 15 shorts/knickers
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-29 13:19:22 följande:
    HallojsSkönt att värmen ska komma tillbaka Nu måste jag ge mej ut på jakt efter shorts till Liam, stackarn har typ 3 st.
    Jag är gryymt nöjd med mina knickers jag beställde av vouffen, dom rekomenderas starkt!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-29 13:21:50 följande:
    Ajust ja, sånna var det ju vi skulle ha ju, hade totalt glömt bort dom, har suttit super länge och surat över att jag inte hittar några fina billiga shorts.
    KÖP!
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-06-29 13:25:22 följande:
    Jag bor också i skåne. Längtar till nästa vecka då ? att mina beställningar nog anländer då. Tur att jag köpte klänningar då, hon har ju bara typ 20 st.Se det såhär tjollabolla. I och med att du har så många så den dagen de är för små så är de så lite använda att du kan få ut mycket på T. Och sen har du pengar till att köpa ännu fler. det kallas återvinning. Så egentligen kan man säga att du gör eco systenet en tjänst
    Ah vart i skåne bor du? Jag bor i Kristianstad.
    Ja eller hur, jag gör ju egentligen alla som inte vill köpa nytt en tjänst, det är nog därför jag gör det hehe!
    ängeln83 skrev 2008-06-29 13:24:28 följande:
    Absilut Vad köpte du dom i för slags tyg?Sitter och kollar på hemsidan men hittar inte så mycket tyg prover, vill helst ha enfärgade.
    Jag har ett par turkosa i t-shirt tyck ett par oranga i frotte. Sen har jag limegröna muddar på båda. Maila henne så fixar hon, jag mailade henne och beställde och hon svarade ganska snabbt.
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-06-29 13:30:46 följande:
    Vad är det för byxor? Bild eller annan info?

Vouffen heter hon på Tradera, man kan maila henne så syr hon upp efter beställning.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10