Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

NovJenny skrev 2008-06-29 13:38:02 följande:
    Tack! Vilka fina. Sitter de fint på? Vad gav du för de?Är ute efter lite shorts och knickes nämligen, nu när det ska bli varmt igen!
    Jag tycker dom sitter super på!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-06-29 13:40:23 följande:
    oj det blev visst lite fel nu hi hi
    Hehe såg det! Jag har oxå läst på HKR, läste till lärare och gick ut jan 06. Ahh, kom just på att det är dax för Kristianstadsdagarna nästa helg redan. Himmel vad tiden går!
  • Tjollabolla
    Ullis 10 skrev 2008-06-29 20:36:22 följande:
    Fler än jag som blandat sig i tråden - "är Molo dyrt"? Ska genast sluta upp med detta. Suck.
    Gaha vilka nötter i den tråden! Jag förstår inte varför man inte bara kan få handla det man vill för dom pengarna man har...
  • Tjollabolla

Tittar in innan sängdax *trött ikväll*

Milo har ingen långärmad, bara kortärmad och i den hade han absolut inte kunnat ha mindre än 92! Den hade inte täckt kulmagen . Han har även 92 i katvigs luvtröja.

• Tjollabolla
    Ullis 10 skrev 2008-06-29 22:19:31 följande:
    Tack för tipset - kikar genast in. Hur är det med storlekarna?Ännu en fråga - vet ni om Eleraff kommer att köra ngn rea på nätet? Bra affär, men just det vet jag att de varit lite dåliga på...Urk, flyttade just lillens garderob till hans nya rum, vilket innebar att sambon fick en rejäl inblick i hans garderob, flyr till datorn...
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-06-30 10:13:36 följande:
    Skulle ni vilja semestra i malmö? Sambon och jag var lite sugna på att åka dit nu sista veckan innan han börjar jobba. Om det nu ska bli fint väder.
    Oh ja, där finns ju BomBom
    Allvarligt, så ja. Vi har dragit dit husvagnen ett par gånger när jag var liten, det är en fin stad

Godmorgon! Milo sov till halv tio
  • Tjollabolla

Oj här verkar det shoppas från Kids Corner. Vilken bra rea dom verkar ha, affären ligger ju här i stan...

Fick fin fin post idag från LPL, kik kid dress och Nanoou suit. Kik Kid dressen var verkligen LITEN, men den passade och lär ju räcka i sommar. Men med tanke på att det var storlek 92 trodde jag den skulle vara lite större. TUR jag inte tog 86. Den såg verkligen minimal ut när man höll upp den, trodde aldrig den skulle gå på . Bild i BT!

• Tjollabolla

Flickor, tror ni det är lönt att lägga ut långärmade molo bodys på T eller ska man vänta till hösten?

Sen funderar jag över om jag ska lägga ut mina verktygs byxor med, ska sälja bodyn för jag har ju t-shirten. Men ser inte Molos byxor ihop med en t-shirt väldigt jamas aktigt ut när dom blir så pass stora så man har t-shirt? Svammel, men ni fattar vad jag menar va?

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-06-30 18:59:28 följande:
    Vad har du för storlek på byxorna?JAg tror nog långärmade funkar på T nu iaf....
    86...

Ja man kanske ska bli ett set lamm fattigare då. Vad ska man med 2 till liksom
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-06-30 19:01:39 följande:
    Jag hade nog väntat med långärmat till om en månad. Det skall ju bli varmt igen nu. Risken är att du får ruskigt dåligt pris
    Ja det har du rätt i. Även om jag fortfarande hoppas att det är varmt om en månad Hoppas jag får vänta 2 månader då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10