-
Vi har den men jag gillar den inte alls. Vi har aldrig använt den trots att den är så snygg. Den är för snäv så det går itne att röra sig i den...SmillaMilla skrev 2008-08-02 21:49:49 följande:När vi ändå snackar NS så är jag dö kär i denna:www.tradera.com/Nova_star_jeanskjol_i_stl_86_...Sååå läcker. Men väntar på att svea går obehindrat innan den införskaffas.
-
Godkväll!Lina med Liten skrev 2008-08-02 21:48:52 följande:God kväll!! *tuffar in sent som vanligt*
-
Men den är ju väldigt snygg!jojoa75 skrev 2008-08-02 21:57:12 följande:Håller helt med dig. Har den oxå till Emma, har använt den nån enstaka gång bara. Den är verkligen snäv, men det går ju att röra sig i den för henne iaf. Men helt klart går det ju inte att tex klättra på stegar o sånt där, så kanske inte bästa kjolen på en lekplats
Kom på att jag har ju inte testat den på M. Det måste jag göra imorgon! Kanske funkar bättre på henne...
Gonatt! Ha det så bra på Gotland!jompa skrev 2008-08-02 21:59:49 följande:Nä tjejer nu måste jag nog lämna er för sängen. Får även säga på återseende om några dagar när vi är hemma igen från Gotland. Då hoppas jag fler nyheter dykt upp.Ha det gott och shoppa lugnt...........NOT -
Usch, vad jobbigt för er! Hoppas hon kryar på sig nu. Har hon tappat en massa vikt?Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:14:43 följande:Isold: hon har inte ätit nga mjölkprodukter alls de senaste dagarna. Innan dess fick hon lite flytande smör/rapsolja till sin mosade potatis.
Hon är väl tunn i sig från början? -
Hur fin som helst men helt värdelöst för ett större barn. Hade jag haft en bebis som bara låg eller satt i vagnen mest så hade den ju varit bra men nu blir det ingen för oss iaf.lillronya skrev 2008-08-02 22:22:20 följande:Den är verkligen snygg!! Hade den tålt väta hade den varit självklar här.Men med fem ungar får en overall var räcka.
Vi har en ärtgrön från förra året i 92. Hoppas att M hinner växa i den...
Köpte den knallrosa med till P för att ha i år på rean i våras. Hoppas den passar.. -
Jag menade inte att du ska väga henne men om hon tappar en massa vikt kanske det är bra att gå till doktorn?Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:24:01 följande:har inte vägt henne än (vågar knappt) men hon ser lite smalare ut om magen...
Men så länge hon är pigg och får i sig vätska är det nog ingen fara. -
Värst vad vi köper samma hela tiden..Tjejtriss skrev 2008-08-02 22:30:11 följande:Hihi, den knallrosa köpte vi också Men vi ska sälja den..
Vet inte om jag ska sälja eller behålla. Vi får se om den passar isf får den bli dagisoverall så får hon en ny jacka och byxa.Kanske bäst att avvakta och se vad det blir för vinter. Kasnek inte ens behövs overall?lillronya skrev 2008-08-02 22:31:28 följande:Tanken här är ju att Emilio ska ha name it-overallen i år och Anjelin ska få en ny.Funderar skarpt på att bara köpa name its fleecefodrade regnställ till henne. Här i Skåne är det ju sällan så kallt att något annat behövs.Har en ärvd overall i ett märke som heter Fransa eller nåt som hon kan ha också....
Nu säger jag med gonatt!
Shoppa väl! -
Godmorgon!
Vilken sovmorgon vi tog oss idag. Vi vaknade för en liten stund sen jag och tjejerna. Maken är iväg och spelar golf och stack iväg tidigt.
Idag ska vi ut och köpa tapet till vårt sovrum. Nån som har tips på snygg fondväggstapet?
Shoppas det nåt?
Jag slog till på ett par NS på T igår. -
Det blir nog en rätt klassisk svart/vit från midbec tror jag. Tur att mannen är och spelar golf och inte ska vara med och bestämma..ängeln83 skrev 2008-08-03 10:48:28 följande:GodmorgonHärligt med sovmorgon Jag vaknade vid 8, har haft egentid på morgonen, Liam vaknade nyss. Uuuh, finns ju så många fina tapeter att välja mellan. Vi är på jakt efter en till gillestugan men valen är för många än så länge.Här är det ganska lugnt med shoppingen, fast det blev ju en Katvig tröja igår.Idag ska jag slänga ut lite på T, har fått ut lite nu på morgonen.
Duktigt att få ut på T. Jag ska verkligen skärpa mig. Tittade in i Philippas garderob idag och konstaterade att hon har sjukt mkt kläder...
Incommunicado, vad mkt fina kläder du köpt. Jag älskar lammen. M har växt ur sin tröja nu under sommaren.. -
Camilla, går det bra på jobbet fortfarande? Förstår att du saknar din lille kille. JAg har aldrig varit ifrån mina barn så länge. Jag är världens toffel..
Duntoffla, Tack, vad gullig du är. Jag är glad att jag äntligen fick tag i kossorna med rosa ärmar. P passade jättebra i den. Jag tror att vi kommer göra på svart/vit i sovrummet. Vi har ju andra tapeter som står ut lite så jag tänkte att sovrummet får vara klassiskt..
Nu måste vi ta oss ut och mot Bygg ole innan tjejerna river hela lägenheten...
Vi ses sen!