• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Saraia skrev 2008-08-05 23:19:39 följande:
    puffar samt en fråga till; nån som beställt fr ziggys?? blir det billigar än att handla här? finns molos knapptöja på nån svensk el dansk sida??
    Jag var med på en sambeställning från ziggys och det blev billigt tycker jag. Knapptröjorna kostar ju 349 i de flesta svenska shopparna. Jag har inte sett knapptröjan med knapp i nån annan butik.
    Angående jakcan så vet jag inte men det ser ju ut som en vanlig dunjacka. Så jag skulle tippa på att den inte är vattentät men säkert varm och skön.
  • Preggi
    isold2003 skrev 2008-08-05 23:22:59 följande:
    Tack! *rusar iväg och beställer*
    *avis*

Nu måste jag gå och lägga mig..

Godnatt shoppa väl tjejer
  • Preggi

Godkväll!

Äntligen lite FL tid. Här har det varit full rulle hela dagen. Ingen tid för shopping.
    bäst att ta igen det nu..

Vad shoppas här idag?
    Jag är riktigt molosugen...

• Preggi

Vart tog alla vägen?

Hur är säsongens molobyxor i strl?
    Nån som har stjärnbyxorna med rosa stjärnor och någonting med katterna? Passar de ihop?

• Preggi
    Mosen08 skrev 2008-08-06 22:24:21 följande:
    Loveliva hade lagt in en bild på dom i bt och det va jättesnyggt ihop, tror hon hade byxorna med stjärnor ihop med kattbodyn
    ängeln83 skrev 2008-08-06 22:27:29 följande:
    Var precis inne i Lovelivas shopping galleri och tittade, stjärnorna och katterna passar ju super fint ihop.
    Tack, då ska jag snoka in hos henne.. Ängeln har du några byxor från säsongen? Hoppas att dom inte är korta i benen. Vill inte att dom ska vara för små...
    isold2003 skrev 2008-08-06 22:21:42 följande:
    Tittar på So you think you can dance ju Och drömmer om Katvig chess..
    Jag tittar jag med. Med datorn i knät..
  • Preggi

Nån som har koll på vilka shoppar som har dom stjärnbyxorna med rosa stjärnor?

• Preggi
    Buttelina skrev 2008-08-06 22:45:38 följande:
    hmm matador?
    Mm, enda stället jag hittar med strl 92 men dom var så sega sist jag beställde därifrån. Jag vill ju ha dom nuuuuu!
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-08-06 22:50:31 följande:
    God kväll..Min mamma ringde precis,hon hade shoppat på eleraff idag men mest till min brors-son för det fanns mest fint i hans storlek men Albin hade fått en tröja och Isak en tyckte hon prata ngt om Molo tröja till albin den i velour den nya med vantar på magen Så fin *Hoppas* till Isak tror jag det var den vita ESL tshirten med guld ugglan.
    Godkväll!
    Vilken snäll mamma! Det är min med men hon är på semester så jag kan inte skicka henne nu...
    Allt bra med er?
  • Preggi

Camilla, det är kul att få saker.. GRatis är gott eller hur säger man..
    Dagisdax nästa vecka för min lilla M. Det känns bara bra att hon börjar nu. jag tycker att det är dax. Att börja jobba känns värre men det blir säkert bra bara man kommer igång.
    Det ska bli skönt med mer pengar iaf..
    Hur känns det för er? Tycker pojkarna att det ska bli kul?

• Preggi
    Buttelina skrev 2008-08-06 23:15:35 följande:
    åhh jag har sååån dagis ångest vill inte!
    Det är jobbigt att känna så. Innan P började så hade jag panikkänsla. Jag mådde jättedåligt men det har ju gått hur bra som helst för henne och det är nog världens bästa dagis. Det känns lättare att släppa taget om Matilda nu när hon ska börja. P går ju redan där och dom har ju varandra. Jag tror att M kommer ha superkul där!
    Jag har mest ångest för att jag har varit hemma i 3 år och trivs hur bra som helst och nu helt plötsligt så ska jag jobba hela dagarna.. Tänk om jag har glömt hur man gör?
    Lourdes skrev 2008-08-06 23:18:30 följande:
    Det går ju oftast bra. Vår P har inte gråtit en enda dag än vid lämning. Hon har snart gått i ett år. Hon gråter när jag hämtar henne istället, vill inte gå hem...
    Lillasyster är lite knepigare och mammigare så jag kan tänka mig att hon blir ledsen ibland men jag vet att personalen är så bra nu så det känns ok..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10