• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godkväll!

Borta bra men hemma bäst.. Äntligen hemma igen efter 2 v på olika lantställen.

Duntoffla, Tack! Tröjan är såååå himla snygg på.. Älgtröjan alltså. Katterna var fina med men älgarna är helt underbara..
    Tack, Älskar vår tapet!

Har det kommit någon mer molo leverans senaste dagarna?

Nu ser jag ju att katvig är på ingång men än så länge har inget jag sett lockat...

• Preggi
    loveliva skrev 2008-08-01 21:38:45 följande:
    Jag vill se rosa/orange juuuuuuuuuuuuuuuuuPreggiSåååå fina bilder!!!!!!!
    Jag meeeeed!! Tack..
    jompa skrev 2008-08-01 21:34:24 följande:
    Håller helt med, så fina kläder på stortjejen och fin bild på syskonen.
    nikki2006 skrev 2008-08-01 21:40:00 följande:
    Vilka fina syskon bilder syskon kärlek på hög nivå
    Tack! Dom har varit helt underbara mot varandra på landet och leker jättebra tillsammans. Så söta!
  • Preggi
    jojoa75 skrev 2008-08-01 21:47:55 följande:
    Vilka fina bilder i bt!!Sååå söta tjejerna var när de pussades i flytvästar!
    Tack!
    jojoa75 skrev 2008-08-01 21:57:49 följande:
    Blev inte så jättesugen på nåt av de som hittills syns hos Freshmilk faktiskt. Brun/mörkbrun känns som brun/svart liksom.. Midiapplen var fin, men gillar inte knapparna.. Dessutom hoppas jag att den inte är sådär benvit i bakgrunden, för det gillade jag inte alls på midiapplen i våras. Hoppas att det snart dyker upp mer där el nån annanstans så att man kan spana lite på det andra oxå.
    Jag håller med helt och hållet. Jag är inte sugen på nåt hittills.. Fast tur är väl det.. Här är det smockat i garderoberna redan.
    Däremot är jag sugen på mer molo... Borde inte fler uppdatera snart?
  • Preggi
    loveliva skrev 2008-08-01 22:53:31 följande:
    Näää nu krälar jag till sängen!Ses på söndagkväll, och förhoppningsvis har jag MASSOR nya Katvig med mig hem då Ha en underbart fin helg
    Gonatt! Ha en trevlig shopping helg!
  • Preggi

Jag tyckte den röd/vit randiga var fin. En sån blir det nog till nån av tjejerna..

• Preggi
    jojoa75 skrev 2008-08-01 23:08:24 följande:
    o röd/ljusblå, den föll jag inte för alls, trodde jag skulle gilla den, men den är kanske finare när man ser den IRL.
    Nu såg jag att den inte är vit. Då var den inte lika fin.
  • Preggi
    alex 07 skrev 2008-08-01 23:14:44 följande:
    Godkväll.Vad är det som händer, vad spanar ni på??????
    nya katvig på freshmilk...
  • Preggi
    jojoa75 skrev 2008-08-01 23:13:47 följande:
    var den inte röd/ljusblå?Den grönblå gillade jag skarpt till Lucas, han passar i de färgerna!
    Jo, den var ju det..
    Kan tänka mig att din kille skulle passa bra i den..

Ser inte arm och ben sluten konstiga ut på midiapple? Men det kanske sitter bra på?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10