• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold2003 skrev 2008-06-16 20:50:12 följande:
    Japp, just nu 30% rea också
    Har de modellen som heter Mud och Slim? Eller det kanske du inte vet.
  • jompa
    loveliva skrev 2008-06-16 20:57:51 följande:
    Hej i tråden!Nyss hemkommen från ett varmt och soligt Cypern Vi har haft en underbar vecka  Längtar redan tillbaka. Var ju liiite kallare här  brrrrrr....Allt bra här? Lite rea har jag förstått. Gav upp tanken på att läsa ikapp 1 vecka tillbaka
    Såg den fina bilden på den söta tjejen, saknat hennes fina leende.
    Skönt att höra att ni haft det bra. Skulle oxå vilja åka iväg en sväng nu i sommar.
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-06-16 21:04:33 följande:
    De har de som heter mud iaf. Slim vet jag faktiskt inte. De har en modell som är lite mörkare blå också som är lite tunnare jeanstyg, känns som en sommarmodell. Sen har de ett par grå som kan vara slimmodellen, har för mig att de är lite smalare än de blå mud jeansen.
    Kanske ska ta och maila henne och fråga. Behöver vanliga jeans till ungarna i höst, har bara med mudd, alltså Nova Star är det.
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-06-16 21:11:48 följande:
    Gör det, jag är supernöjd med de jeans jag har till pojkarna, har haft de till stora killen  sen i höstas.
    Är de stora i storleken? Kanske inte kan ha dem till tjejen då, den minsta storleken är ju 80/86. Och hon har 74 nu.
  • jompa
    Infinite Joy skrev 2008-06-16 21:22:14 följande:
    Vad är Slitage?
    En butik i Västerås som håller på att starta webshop. Isold bor i Västerås och springer där titt som tätt
  • jompa
    Infinite Joy skrev 2008-06-16 21:30:19 följande:
    Attans! Vill också ha Mini rodini till 30% rea. Kollade igenom bildtråden och onekligen söta barn i fina kläder. Cyperntösen är söt som en docka.
    Men man kan redan nu maila så skickar hon, supertrevlig är hon Så maila du och fråga om hon har det du söker.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 21:33:10 följande:
    Vilka underbara bilder i BT!!  Extra glad att se lilla solstrålen Ida! Fina randiga suiten-är den fr lagersalg?
    Blev det nån bild på Thea i lejonen?
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 21:38:00 följande:
    finns i BT nu
    Men lilla Thea har ju blivit stora Thea. Så ljushårig och ser så vuxen ut, men fortfarande lika söt
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-06-16 22:01:04 följande:
    Godnatt på er, nu är det bed time för mig. Sovgott
    Natti.
    Samma för mig, trött mamma
    Syns imorgon.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-06-17 07:13:46 följande:
    Skriver här, efter att ha läst i bloggen, att Maugu är opererad och mår bra, men är trött. Härligt!! Kram till henne!
    Åhhh så härligt att höra. Hoppas nu hon kan njuta av graviditeten istället för att oroa sig för detta.

God morgon ska jag säga oxå.
    Vad händer idag?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10