Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-02 09:07:06 följande:
    Här blev det katvig turkos/orange till Emilio idag och småfilk till Anjelin.Roligt att äntligen kunna ta på de det somriga!
    Hehe, jag är lite sugen på den med. Och på en av Hummeldressarna. Och på alla fina knickers..  Hmm. Får nog fundera lite till Eller så hoppas jag på att det blir fint väder LÄNGE nu så vi kan använda allt
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-02 09:11:53 följande:
    Ja mycket fint finns det!JAg hoppas också på finväder länge nu!Jag är faktiskt lite besviken på HUmmeldressen. Den blir så sladdrig efter en stund.... Men fin är den ju!
    Ja det blir den, fast jag tycker ju det är så gulligt när det hänger lite i rumpan Men min gröna ser ut att ha varit tvättad miljoner ggr, det har den inte varit direkt..
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-02 09:42:31 följande:
    Risken är nog ganska stor att där är tomt nu Du vill inte hålla utkik efter dom orange/blå shortsen i storlek 80?, det enda jag ville ha men tyckte det var surt med 69 kr i frakt för ett plagg som kostade lika mycket.
    Japp det ska jag göra!!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-02 09:45:26 följande:
    Katvigs då, men det förstod du kanske Du vet förresten inte hur dom är i storlek?
    Hehe, ja jag förstod det. Ingen aning hur dom är i storlek, men jag har ju midiappel knickersen och det räckte gott och väl med 80 i dom...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-02 12:18:06 följande:
    2 fina Småfolk t-shirts i lådan idag Bild i BT.Svärdfiskarna var ju hur cool som helst.
    Jag har shorts till dig här om du vill ha dom
  • Tjollabolla

Fyndade en sommarsuit med Hippos i storlek 80 på Kids Corner oxå, hade ju 92 hemma och vände, men 80 blir nog bättre Och den söta katvig t-shirten med kossor på!

• Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-07-02 12:26:20 följande:
    va det inte du som sa "aldrig mer" 
    Erm JOOO, men 50% liksom... En chans till förtjänar dom

Butte, vilken storlek har du i Hipposarna? Jag mätte bara mot Milo, men 80 verkade räcka. (fanns bara det kvar )

Ängeln: Japp, jag inboxar. 74,50 kostade dom Jag drog på dom på Milo och dom satt bra. Satt som shorts, så om skrutt har korta ben sitter dom nog lite fint som knickers. Jag hade tagit 86 till Milo.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10