ängeln83 skrev 2008-06-23 15:44:30 följande:
Absolut, med så mycket kläder som blir förstörda här så borde jag egentligen enbart budget shoppa, men det går ju inte Ska leta lite byxor och t-shirts idag, och regnkläder, det lär väl behövas om detta vädret fortsätter. O vilken tur att du nämnde det där om eran dagis plats innan, jag ringde för att kolla med vår kommun och Liam hade "trillat" ut systemet som hon så fint uttryckte det. Himla tur att jag ringde nu för här måste man ansöka 4 månader innan inskolning och Liam ska ju börja i nov. Får väl hoppas vi får en plats nu.
Det verkar som om det är lätt att "trilla ur" systemet! Vad trött man blir! Man kan väl inte hålla koll på deras jobb heller. Här verkar det inte lösa sig utan jag får ställa mig i kö igen och hoppas på det bästa. Känns inte som om jag kan börja jobba i jan som det är tänkt. *morr*
Tjollabolla skrev 2008-06-23 15:42:47 följande:
ÅÅÅÅÅÅÅ NEJ NEJ! Milo välte precis en kaffekopp över sig (kallt kaffe). PÅ dom underbara katvig velourbyxorna. Dom mintfärgade som är våra absoluta favoriter!! *SNYFT* och fina midiapple t-shirten. J****a unge!!Han har skrikit sen kl. 13 idag för övrigt, då vaknade han och vägrade somna om. Jag tror jag säger upp mig som mamma! Åh, förlåt att jag vräker av mig, men jag var tvungen
Man får skälla ur sig lite ibland! Hoppas att fläckarna går bort.
Själv är jag på ruttet humör och skulle helst vilja att Noel somnade bums så jag kan få slappa och tycka synd om mig själv.