Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-06-21 16:20:10 följande:
    Halloj i tråden Nu har jag shoppat lite, ligger efter en hel del där ju Blev ett par tusen hos ajabaja, lite rea och småfolk sen lite rea på Spojl åxå, blir roliga paket i veckan Härliga bilder i BT
    Lina med Liten skrev 2008-06-21 16:21:01 följande:
    Hej hej! Jasså du dyker in också... Ser fram mot lite bilder i BT då
    Tjollabolla skrev 2008-06-21 16:24:02 följande:
    Godmorgon... Eller nåt Fyyy vilken jobbig dag. *Tjolla halv död*
    Halloj tjejer!

Angelinah- oj, du verkar vara igång igen med shoppingen! Vad har du bland annat köpt då?

Tjolla- mycket grogg igår?

Här är en till som sover middag. men jag hoppas att det inte förstör kvällen
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-21 16:44:21 följande:
    Hmmm mitt bigpack med frysgroggen tog slut vid ungefär kl 22. Need I Say more?
    Hahaha...
    Tjollabolla skrev 2008-06-21 16:45:05 följande:
    Jag tackar Milo innerligt för att han sov 3 timmar nu på dagen! Oootroligt skönt =)
    Det förstår jag
    Angelinah skrev 2008-06-21 16:44:58 följande:
    blev en hel del Nanoou, Hollys, Kikkid till Bella, Småfolk linne, Småfolk suits Molo suit och Molo mössa
    Låter som en massa fina saker.

Såg nu att Anna-Luca har ytterligare 20 % på sina redan nedsatta varor. Sånt är trevligt!
    Och Olgas olde..börjar rea imorgon. Nu verkar det vara lite reor på gång överallt.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-21 17:38:27 följande:
    Hej tjejerHade ni en bra midsommar?Vi hade det bra med god mat och dans runt stången Fina barn i BT som alltid Butte: Tror att lillebror bara blir mer och mer lik pappa
    Halloj, låter som en trevlig midsommarafton! Här dansades det inget men vi åt god lunch, spelade kubb och grillade på kvällen.

Kul att det släppt för M! Förstår att du är jättestolt!
    Nika skrev 2008-06-21 18:06:38 följande:
    hej! vi hade det också bra men det började regna och hagla mitt i midsommardansen....inte såg jag några midsommar stånd heller..tyvärr mannen hade inte heller hissat flaggan
    *Asg* Va? Hade han inte? Dåligt...
  • Duntoffla
    Nika skrev 2008-06-21 18:24:50 följande:
    ja, eller hur.....han kom på mig när jag skrattade högt åt inläggen igår kväll och kom och läste...kan väl inte prestera under press...

Fina midsommarbarn i BT!
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-21 23:10:30 följande:
    här är det lugnt iaf... själv då?
    Ja, det verkar som om alla antingen tokshoppar och inte har tid att hänga här eller sover

Här är det lugnt på shoppingfronten (handlade lite häromdagen). Själv då? Några rea-fynd?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-21 23:17:17 följande:
    jag hänger här men jag shoppar inte så mycket... kollar mest in ikea och funderar på vilka blommor jag vill ha var i trädgården
    Aha, men det är ju lite shopping nästan När får ni tillträde till huset?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-21 23:19:18 följande:
    om ca två veckor
    Vad kul! Det är så roligt att få fixa på tomten. (förut tyckte jag att det var skittråkigt men nu gillar jag tom att rensa ogräs )
    Lina med Liten skrev 2008-06-21 23:22:08 följande:
    nej inga nya fynd... eller ja den gula småfolkströjan plockade vi ju hem i torsdags... men inget sen dess
    Vilken gula då?
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-21 23:25:32 följande:
    den m ormar o kameler... 
    Ah den! Såg att en småfolk T-shirt nu var uppe på 260 kr på Tradera. kul för den säljaren!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10