Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jojoa75 skrev 2008-06-21 08:57:27 följande:
    Ja gör det! Är du så sugen så kommer du inte att ångra dig!! Det är det bästa jobb jag nånsin haft! Har jobbat inom en del olika inriktningar som sjuksköterska, men när jag började här så kände jag direkt att jag "hittat hem"! Duntoffla: wow.. förstår att hon är trött!! Hoppas att det går fort nu på slutet då.
    Ja, jag hoppas att det tog fart sen. När jag pratade med henne igår vid halv elva på förmiddagen var hon bara öppen 1 cm.  Nu väntar jag bara på att hon ska sms:a att allt är bra.

Jaha, Noel ville ju inte alls sova som jag vill. Undrar om man ska göra sig lite frukost?
    Female Coffee Drinker

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-21 09:02:52 följande:
    jag försöker övertala gubben att sticka och handla baguetter till oss, men han är lite bakis så jag vet inte om det funkar
    Min gubbe är inte ens vaken Han är nog rätt seg idag skulle jag tro
    maugu skrev 2008-06-21 09:10:04 följande:
    God morgon på er!Tack för alla era fna hälsningar-värmer i själen.Ja, det har varit en otroligt tuff resa men den ska som sagt förhoppningsvis vara över nu för ett bra tag framöver.Jag har hela tiden tänkt att jag haft "tur" dvs att de skickade mig på magnetröntgen och hittade den så att jag får lte xtra tid här på jorden...Har tänkt mkt på Jojoas svägerska och jag är otroligt tacksam för att jag fick en chans att överleva detta.Ha en skön dag bland "baksmällor" och annatKram
    Ja, det är en bra inställning! Och visst är det tur i oturen att de hittade den nu.
    Vilken vecka är du i nu förrresten?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-21 12:38:26 följande:
    Oj va det var lugnt här idag.Här känns det som världens tråkigaste dag, skit väder och inga affärer öppna.Nu ska det minsann bli lite shopping på nätet, måste ju vara över en vecka sen jag sist shoppade något, förutom en suflett till buggan.
    Ja, alla är nog bakis idag! Här är det sol och moln om vartannat men än så länge inget regn. Vilken suflett har du köpt? och vad blir det för shopping?
    FL Lisa skrev 2008-06-21 09:35:02 följande:
    ajabaja har startat sin rea idag. Dock var det väldigt snålt med rea tycker jag
    Haha...och där var jackan på rea. Nåja, min var billigare
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-21 12:52:29 följande:
    DuntofflaKlena typer som ligger bakis Jag drack bara 1 cider igår, var inte ett dugg sugen, det blev läskeblask ist Jag har köpt en gul sommarsuflett, tror det kan bli fint. Hum, vet inte riktigt, en Småfolk t-shirt kanske.
    Eller hur? Jag drack ett par öl men tog det rätt lugnt. Gul sommarsuffla är fint. Jag har en

Har du kikat på ngn speciell Småfolk?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-21 12:58:19 följande:
    Känns tryggare att ta det lite lugnt nu för tiden när man har barn.Dessutom ska jag på sommarfest med jobbet nästa helg, då blir det nog livat Ah, gult är fint Sommar pimpa buggan lite.Njaa, vet inte riktigt, hittar ingen sådär som jag bara måste ha, har ju redan köpt dom fina
    Ja, det känns ju inte aktuellt att både mamma och pappa är kalasfulla liksom.

Jag tänkte säga det-du har väl alla Småfolk redan?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-21 13:17:29 följande:
    Vad tycks om denna?www.luckylittleme.se/Graphics/Products/7857.j...
    Säger som Butte- fin, men det finns finare.
    Buttelina skrev 2008-06-21 13:30:14 följande:
    tycker att den är fin men inte jättefin, därför lät jag bli att köpa den när jag beställde inatt däremot blev jag liite sugen på linnet med bilarna... kalsongerna kan man ju slänga ut på t
    Vilket linne?

Butte- Tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10