Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-07-02 12:52:31 följande:
    Tjolla: så lätt va det att övertala dig
     Brukar ju inte vara jättesvårt när det gäller shopping, hehe.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-07-02 12:55:12 följande:
    Är katvigs T-shirts fr våren stora el små? suitsen va ju större än höstens. tror ni 80 blir bra?
    Jag har 92 till Milo och hade inte kunnat ha mindre. Men ja, Thea borde ju kunna ha 80...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-02 12:57:51 följande:
    Bra pris Låter alldeles kanon.
    Ja det blir nog bra till Liam. Och svärdfiskarna kan nog va snygg till! Jag tänkte köpa men så visste jag inte vad jag skulle ha till dom...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-02 13:03:30 följande:
    Men herregud va långhårig han är, ska han kunna ha den flickiga Småfolk t-shirten är det nog bäst att ringa frisören
    Sötnosen! Näe den där t-shirten i 92 går precis om Milos kula Men jag tycker faktiskt den har krympt oxå. Eller så har magen växt
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-02 13:09:45 följande:
    92 passar nog i sommar i den, men sen blir den nog för liten, har iof inte tvättat den än, hoppas inte den krymper för mycket.Däremot tvättade jag Katvigs sommarsuit i 86 innan, o herregud vad den krympte, ser snarare ut som en 74:a nu.
    Ja våra i 86 är på gränsen med. Sitter riktigt tajt och framhäver verkligen... Kulan!
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-07-02 13:19:09 följande:
    Gosiga kalaskulan Den är så Milo Skrattar fortfarande vid minnet av bilden på honom m bara byxor som du la in i våras (tror jag)
    Favorit i repris

• Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-07-02 13:28:26 följande:
    *Skrattar så jag får ont i magen* Den är såååå härlig den bilden! han kommer att älska dig för den bilden när han kommer in i sin känsliga ålder
    Jag tycker han ser ut som en gangster på den Studentbild kanske? haha
    jompa skrev 2008-07-02 13:28:44 följande:
    Hej tjejerPrecis hemkommen från Västerås där jag träffat Isold och varit på Slitage. Mycker bra butik Isold var oförskämt fräsch för att ha somnat kl 6 i morse och träffade mig kl 10. Kul att träffa folk från tråden.Det blev lite shoppat oxå, men inget danskt utan svenskt och holländskt.
    Åh det låter kul!
  • Tjollabolla

Om Milo behagar vakna snart så ska vi köra och bada. Undrar om man ska använda den där j*kla gaia suiten så den blir använd nån gång... Det är nog den som är mitt mest meningslösa inköp hittils

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-07-02 13:47:14 följande:
    åhh den använder vi som morgonrock efter bad på stranden tycker den är super
    Vi har ju fortfarande inte varit iväg o badat ute. Men nuuu så!
  • Tjollabolla

Åh nu har vi varit och badat. Milo tyckte det var sååå kul, han asgarvade och var helt förundrad över att man verkligen kunde bada ute. Det han älskar mest, vara ute och bada på samma gång. Han var helt i extas Han och min lilla kusin var så söta i sina MALA dressar!

Åh, min shampoodle fanns oxå på Enzo, tjoho! 314 kr med frakt och faktura, shit sååå billigt

Måste väcka Milo, han däckade av allt badande...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10