Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-03 09:47:34 följande:
    ååhh jag HURRAR!! VAD FIIIINT
    ÅH gud! Så fina planeterna är!!!! Och pingvinerna blev jag kär i!!!

Detta blir ju dyyyrt
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-03 09:51:30 följande:
    Sådär...men, jag lär nog sitta här med något i det printet Men katterna var ju fula ialla fall.
    Uhhh katterna var ju hemska! Kanske ska köpa den, min sambo Hatar katter Den och dom lila pudlarna
  • Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-07-03 13:27:24 följande:
    Hahaha ja usch villken tråd vil jag helst inte läsa Hehe gud va dom ha skrivit
    Usch näe fy, det orkar man väl inte skriva upp heller! Blir trött bara jag läser i den tråden haha!
  • Tjollabolla

Åh vad fina shortsen blev på Liam! Satt perfekt ser det ut som.

Åh att Lilly blivit så stor... Helt otroligt, hon har ju bara en liten nyfödding precis...

Och Noel med, som han växt! Ser så stor ut när han går med gåvagnen ju. Jättefin i sin Småfolksuit var han oxå

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-03 13:50:10 följande:
    Jopp, dom var jätte fina på, perfekt längd o allt. Tack så mycket för hjälpen
    Inga problem Nu blev ju jag med sugen på dom Skulle gärna haft det linnet med,  har ju t-shirten och den används verklien alltid, är alltid i tvätten. Hmm, ja sen har vi ju sommarsuiten med. Men det är ju så fint! jag tyckte inte ens om dom färgerna i början, helt sjukt!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-03 13:55:31 följande:
    Gillade modellen på dom, kanske skulle man ha i nån mer färg också?Tycker absolut du ska köpa dom, och linnet också, kostar ju bara 84 kr Nääh, tyckte inte heller om färgerna innan, gillade grön/turkos, men den färgen gillar jag inte alls längre, alldeles för mesig.
    Fanns linnet med på kids corner eller var har du köpt det?
  • Tjollabolla

Men! Här sitter jag och glömmer posten! Hade fått shampoodlen, såååå himla gosig!!! Jag fick ju mail igårkväll om att den skulle skickas idag så jag blev väldigt positivt överraskad

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10