Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-03 20:31:43 följande:
    Tjolla!. Attans vad fin Milo blev i shampoodeln! Nu är jag inte bara lite avis utan en hel massa!!!
    TACK!!! Den är sååå fin! SÅ MYSIG! Jag trodde aldrig jag skulle tycka så mkt om den, ångrade mig nästan när jag tryckt på köp. Nu är jag såååååå glad. Har ni sett nåt mysigare liksom?! *ÄSLKAR ÄLSKAR* Nu kan jag tänka mig att sälja den oranga, för den kommer typ aldrig användas mer, denna är så mjuk och lagom tunn.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-07-03 20:43:52 följande:
    Ååååh, rosa/orange! Tack för svaret! Kikade i bildtråden alldeles nyss.Köpte ju hipposarna till Noah i trl 92, de är stor alltså? Aja, Noah är ju ändå 90 lång så de kanske passar ändå. Har inte testat.Fina shorts från Katvig till Liam också. Jag trodde fickorna skulle vara bak! Då kan jag ju glömma sådana till Noah för han drar bort knapparna på en gång. Förstöraren.
    Milo i 92: ( )

Han är väl 80-82 cm på bilden. Noah kan säkert ha 92, den är kanske lite större än vad 80 är på Milo, han är väl runt 83-84 lång nu. Han hade passat i 86 med.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-03 20:44:54 följande:
    Såååååå fin Vilken storlek har du i den oranga?
    Tack
    90++ i den oxå
    lillronya skrev 2008-07-03 20:47:35 följande:
    Roligt att du blev så nöjd.Men den oranga är också jättesnygg!!Måste köpa shampoodle till Emilio. Han har ju ingen och det måste man ju ha!
    Åh ja det måste han!!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-03 20:56:38 följande:
    TjollaDå kan du ju hojta till om du vill sälja det , o pris?
    Apselut

Vilka är det nu som fått in Molo? Hippo, Anacill och Eleraff? Så jag inte missat ngn...Undrar när dom andra ska få.
  • Tjollabolla

Godmorgon!

ÅÅÅ jag har bara drömt om Molosar inatt Är såå sugen på en rymdsuit men vet fortfarande inte om jag har samvete till en sån dyr jamas Jag vill ha rymdtröja och byxor, men babytröjorna verkar inte ha kommit än...

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-04 09:12:31 följande:
    Tror inte du är ensam om att ha drömt o Molo Fast jag drömde att vi vann 39 miljoner Vill också ha babytröjor, jr tröjorna var ju ap fula.
    Ja nån jr tröja med bröstficka var ju superful. Annars tycker jag dom är fina, framförallt den med turkosa/lila armar eller dom som har bara print. Men SVINdyra och nog ganska stora oxå för våra små...
    Haha, för 39 miljoner hade det blivit mååånga molosar!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-04 09:13:53 följande:
    Fast hade jag haft en flicka hade jag nog köpt denna, den var jätte fin med rosa kantband jueh.www.funkylittlemonkey.dk/images/Molo-Børnetøj...
    Åh den är väl ändå liiite unisex, den är ju BLÅÅÅ mer än rosa
    Myris83 skrev 2008-07-04 09:13:04 följande:
    Tjolla: Gud va fin shampoodeln är!!! Jag vill också ha, vilken affär har mycket?
    Ja den var underbar! Hmm vet inte vilken butik som har mest iaf, denna är köpt på Enzokids på 50% men det är nog ganska slut där.  Wiells har väl haft en del shampoodle?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-04 09:18:06 följande:
    Håller med, bröstfickan går tvärbort...det får bli babytröjor i storlek 92 istället. Ha ha, hade jag vunnit 39 miljoner hade jag nog köpt en av varje Molo bara för att jag kunde
    Ja eller hur! Jag hade köpt allt! Sen hade jag budat dyrt på alla gamla fina print och köpt på mig MAAASSA till framtida knattar med *drömmer om molo heaven*
  • Tjollabolla
    Myris83 skrev 2008-07-04 09:52:36 följande:
    Kan inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha till Elsa på Shampoodeln, grön eller turkos, vad tycker ni?
    Jag har ju inte sett den gröna, men den turkosa var såå fin! Fast det är säkert den gröna med Mkt hjälp jag var till då!

ÅÅÅÅÅ MILO FRITT!!!! *hoppar och dansar och sätter på Winnerbäck på högsta volym* Morfar kom som en räddande ängel och Milo såg så stolt ut när dom cyklade iväg . "Mooffaa" är verkligen hans favvo
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10