Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-07-28 09:56:55 följande:
    Neeeeeeeeeej Jag som precis skickade iväg ordern på rackamaja, attans!!!!!!!!
    Puh, såg att storleken jag ville ha var slut där! Då slipper jag ha ångest över det
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Plummy skrev 2008-07-28 09:59:09 följande:
    Poetry? Vilken strl är du ute efter?
    80, har köpt på Rackamaja nu
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-07-28 11:24:05 följande:
    Kikar in lite snabbt.Fina kläder i bildtråden, hinner inte lägga in bilder nu och har nog inte tagit så värst många heller. Just nu är jag sjuk. mår inget vidare...Hinner aldrig hänga här, men vill ju inte missa när nya Katvig kommer, någon som vet när?
    Krya på dig
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Emmsan
    Fiiiiin shopping!!!!! Löööv stars!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    God kväll!!!!

Har också shoppat lite landskapströjor på Kappahl idag Blir perfekta dagiströjor!

Nu vill jag ha nya Katvig & Molo lurvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    gosmamman skrev 2008-07-28 20:33:48 följande:
    I vilka strl fanns kappahls landskapströjor?
    stl 56-122
    Några tajts såg jag inte
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    gosmamman skrev 2008-07-28 20:35:18 följande:
    Nä, nu måste jag logga ut eftersom jag är en trött och arbetande kvinna denna vecka Godnatt, sov gott
    Sov gott
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-28 20:58:41 följande:
    God kväll! Bild på landskapströjan Loveliva? Har inte hunnit läsa ikapp så du kanske redan har meddelat detta...
    God kväll!
    Har tyvärr inte hunnit fota tröjorna, men finns som annie sa i Lindex bildtråd.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Här var det lugnt ikväll....

Preggi
    Sååå fin skidflicka i bt
    Är också sugen på den till Melker
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-07-28 22:40:56 följande:
    Ja, var är allihop? Klar du ska köpa den till Melker!!! KÖÖP! Den är superfin! Och fraktfri på poppilopp..Shoppat nåt annat? Jag fick ett par tusen över efter att betalat räkningarna till shopping men jag vill inte shoppa upp allt nu.. Vill spara lite till min lediga vecka jag har innan jag ska börja jobba. Då tänkte jag gå ut i affärerna utan barn i lugn och ro.. *längtar*
    Samma som här då Betalade räkningarna idag och har en hel del över till vi ska till Gbg i helgen
    Men är faktiskt sugen på att shoppa till mig själv, så det får det bli
    Men den underbara skidflicketröjan kan jag nog inte låta bli
    Angelinah skrev 2008-07-28 22:40:07 följande:
    God kvällen Ja, dom är jag superglad över dom jackorna, sååååå himla fina Jag har 86 i både tröja/byxa från Kappahl å dom passar bra
    "Råkade" också gå in på Kappahl idag och köpte givetvisde fina landskapströjorna till pojkarna Men såg inga leggings Finns de till större barn också?
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10