Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-18 09:08:06 följande:
    Det är 20% med rabatt koden GRAVID.
    aha... man har blivit bortskämt... kändes lite snålt, haha.... å, andra sidan blir det inte mkt mer med större rabatt då de är billiga... ngn som vet hur cmig velourbyxor är?
  • Infinite Joy

Åån, vad fina de såg ut... cmig. Har mailat rumba också. Tack för tipset.  Är de mysigare/snyggare än svea star och katvig? Förlåt att jag är ot....

• Infinite Joy

Någon som har sett molos gröna byxor med vita prickar ngtans? stolek 86.... och så tunikan i 92? Hade varit fint till poetry tänkte jag....

• Infinite Joy
    Buttelina skrev 2008-06-18 09:39:49 följande:
    svea star har jag aldrig haft... men de har ju en helt annan model än katvig. katvig kan vara lite små klumpiga ibland med dom breda benen
    Mm... cmig såg så "smala" och fina ut.... hur är färgerna irl, matta eller klara?
  • Infinite Joy
    Buttelina skrev 2008-06-18 09:56:43 följande:
    hoppas det funkar nu då
    Japp, det gjorde det! >En hundring för ett par brallor är ju överkomligt Skrattande Hoppas det blir fint ihop nu! Brukar rumba ha fler produkter i butiken än vad som syns på webben?
  • Infinite Joy
    jojoa75 skrev 2008-06-18 10:46:53 följande:
    nigeria mailVidarebefordra det till [email protected]ör INGENTING som de säger!!!!
    Var ock inhandlade bred resår till våra rosa velourisar idag. Hittade en som var lika bred som mudden. Ska försöka fixa det ikväll. Kan ta foto sedan om du vill se.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10