Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-04 13:38:54 följande:
    Hallå igen.Nu är middagen avklarad, sambon åkte precis till jobbet, Liam sover och jag sitter här Borde egentligen gå igenom mina garderoben men det kan vänta lite till
    Jag ska också rensa garderoben, men hamna här istället Verka vara många som har rensaplaner idag i detta väder
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Heeej

Fiiiina barn & kläder i bt

Jag gillar nya katvigen ,men NÄR kommer orange/rosa???? Borde inte den komma samtidigt med de andra ränderna, och lila/vit???????????

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-08-04 17:18:42 följande:
    Hellu i tråden Här är det full fart nu när man är ensam hemma, gubben är i Norge hela veckan lång En riktigt trååååkig sak upptäckte jag idag... Chassi nummer fyra på min vagn är trasigt, på topsetet jag fick nytt är sufletten felsydd och sittdelstyget repar upp sig vid ett av hålen vid selen   guuuud så less jag är..Ska baske mig köpa en gammal sulky ala 70 tal nu!!! Ska nog inte ha Bugaboo Måste nästan trösthoppa lite
    Fyyyyyyyyyyyyy vad boring med buggan Jag behövde inte fundera länge på om jag skulle byta till nya chassit Verka mest vara problem med dem?

Här är det också fullt ös, springer mellan datorn & badkaret
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-08-04 17:33:29 följande:
    Tycker nog den är rätt fin faktiskt.. lite mysig i färgerna så där..  www.karloogkarla.dk/baby__t_shirt_fra_katvig_...
    I löööööööööööööv orange/rosa. Men finns ju bara i danska butiker än
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-08-04 17:39:52 följande:
    Nej jag håller på min åsikt. Efter att jag handlat rätt mycket ur förra kollektionen så hade jag höga föhoppningar men inget fallar mig i smaken denna gången. Varken priset eller färgerna.
    Inte vara bitter nu Du kommer säkert att shoppa ALLA färgkombos sen i slutet av "terminen"
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

God kväll

Hösten har kommit till oss också, MÅSTE ha Mololurvar

Maugu, Butte & Jen JÄTTE fina barn & kläder i bt!!!!!!!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

svisch- Fiiina Molotröjor!!!! Längtar lite tills min lilla kan ha de fina knapptröjorna!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-04 20:42:16 följande:
    Ava jennie amanda så klart
    Tycker jag också låter jätte fint!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    jacao skrev 2008-08-04 20:48:41 följande:
    Hej på er förresten, ett tag sen jag skrev nåt, men nu är semestern slut och vardagen tillbaka Även om den ser lite annorlunda ut nu, brorsan gick bort för snart tre veckor sedan
    STOR KRAM TILL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Lourdes skrev 2008-08-04 20:56:10 följande:
    Hej tråden! Hemma efter en lovely vecka i Spanien. sonen har levt i sin Katvig uv-dräkt ett kanon köp, rekommenderas!Nu är jag shopping sugen så vart kan man hitta nytt Katvig och Molo eller någon ny super rea??
    Nya Katvig finns hos freshmilk & funkybaby
    EST har 50 % nu
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10