Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-07-31 21:34:18 följande:
    å ska hålla tumsen för att de kommer både bysser o jackor... men.. jag har ju 3 lurvar på g denna höst o sen har vi 4 fleece hemma åxå  kanske inte måste ha en till va
    Joooooooooooo kööööööööööööööööööp
    Jag har måååånga fleecar hemma och fler blir det när Mololurvarna kommer till webbshopparna Hilda har redan 5 fleecar, bra att ha många att byta med
    Pojkarna har en hel del fleecar också
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-31 21:56:51 följande:
    Vilken busig tjej du har i bt och så duktig som redan kryper(eller hasar???). Jessie är 7 månader och hon rymmer också, man får hålla lite extra koll nu eller hur???
    Jag tror inte hon kryper, utan hon hasar nog eller rullar eller både och Ja, nu får man ha stenkoll, särskilt när pojkarna springer runt & busar.
    När är Jessie född???
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-07-31 22:20:29 följande:
    Var blev ni av, allihopa?
    Jag hoppade in i duschen
    Mosen08 skrev 2008-07-31 22:23:15 följande:
    Helt ot nu, men du har ingen bild av din vigselring? är så himla nyfiken på sånna för tillfället

Har ingen bild inlagd på denna dator men kan fixa Jasså, ni går i giftastankar! Kul!

Skriver i din gb eller inbox när jag fixat bild, ikväll eller i morgon

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-07-31 22:47:22 följande:
    Aha! Duschen är väl godkänt då.
    Tack!
    Vilka härliga & fina bilder från Köpenhamn
    Mår Angelin bättre nu?
    Mosen08 skrev 2008-07-31 22:48:01 följande:
    Hihi ja vi gör väl det jättesnällt att du vill visa din, är så himla kul att kika på olika ringar, finns ju så många fina att välja på också

Jo det finns en hel del att välja på INTE lätt att välja.

När ska detta fina ske?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-07-31 23:00:38 följande:
    Loveliva: Anjelin mår bättre, men är inte helt bra. Vet inte riktigt vad det är... Febern är borta och hostan är bättre men hon är ändå så himla orolig.
    Usch inte kul när de små inte är krya STORA KRYA PÅ DIG KRAMAR TILL ANGELIN!
    Mosen08 skrev 2008-07-31 22:57:55 följande:
    Inom en snar framtid
    Nåja, jag ska nog klämma ur dig när det ska ske

God natt tjejer!
    Måste verkligen sova, pojkarna har lagt till med tiiidiga uppstigningar på mornarna.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    God morgon!

Uppe innan tuppen idag också, tur jag kom i säng ganska tidigt igår

Får nog vänta en stund innan det blir sällskap här, alla sover nog...
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    jompa skrev 2008-08-01 07:49:55 följande:
    God morgonJag är här jag med, uppe för ett tag sen men så ska det ju fixas frukost oxå Att ungarna alltid ska ha mat

Ja sååå krävande de är

Hilda somnade igen, men de andra tokarna är det fullt ös på Love frågade kl 07 om vi kunde gå & cykla. Liiite väl tidigt kanske.

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-08-01 08:00:27 följande:
    Godmorgon i tråden!!
    God morgon!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mitt livs lycka skrev 2008-08-01 08:13:13 följande:
    Hej, Är "nyfrälst" i danska barnkläder så jag har varit här inne och läst en del den sista tiden. Trevlig läsning! Dessutom måste jag säga att era barn är SÅ fina i alla härliga kläder!Nu är jag på jakt efter en Ida T anorak med hajar - vet att jag sett den på någon sida men kommer inte ihåg var... så jag tänkte nu be er om hjälp... Såg att några av er själva köpt denna anorak så ni kanske kan berätta var ni hittade dessa?Tack på förhand!

Hej & välkommen till alla galna "danskor"

Vet tyvärr inte vart Ida T anoraken finns. Men Kajsan har väl precis fyndat sådana?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-01 08:36:10 följande:
    Nu vaknade citronen, världens tråkigaste morgonhumör just nu.Nån som vill byta?
    Jag har också en citron på mornanrna, men bara på helgerna Han börjar jobba 05.30 och då är jag oftast inte vaken, tur det kanske
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10