Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-08-01 22:49:47 följande:
    Nu är kafferasten på fresh slut.
    Och jag som tänkt gå och lägga mig *attans*
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Näää nu krälar jag till sängen!

Ses på söndagkväll, och förhoppningsvis har jag MASSOR nya Katvig med mig hem då

Ha en underbart fin helg

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Heeeeej!!!!

Nu är vi hemma efter en underbar helg i Gbg!!! Vi har haft det så mysigt! Sovit gott & länge, shoppat, ätit god mat & bara haft varandra att tänka på, myyyyyyys
    Gps:en funkade ju givetvis inte Så till Freshmilk kom vi inte, men till Minishop Köpte 2 nya Katvigtröjor till pojkarna, finns bild i bt Fanns tyvärr inte rosa/orange som jag längtar efter.
    Sen fyndade jag en orange fleeceklädsel till buggan med 30 % rabatt Sambon köpte rosa/vit sommarsuit till Hilda. Blev lite förvånad att han gick med in och var intresserad *pluspoäng till honom*

Angelinah- Tror tröjorna kostade 279 eller 289 kr.

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-08-03 21:57:41 följande:
    God kväll!!
    Heeeej
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-08-03 22:02:04 följande:
    go kvällen
    Vi har verkligen haft det jättebra

Trjorna är ju i stl 98 & 110, så de är väl 40 kr billigare i de mindre storlekarna 229 kr tror jag upp till stl 92.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Sööööööta Thea i fiiina Molostövlar!!!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

God morgon!

Idag är det riktigt höstväder här i mörka småland, regnet öser ner  Fast då kan vi ju prova lite höstkläder

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Blir utslängd hela tiden

Preggi- Fiiina tösen i kaninerna!!!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-08-04 08:49:10 följande:
    Tack! Jag gillar verkligen kaninerna! Nu ska vi lämna P på dagis för första gången på länge.. Känns jättekonstigt!
    Ja, ninerna är underbara!!!

Mina pojkar börjar dagis på onsdag efter att ha varit lediga 2 mån. Spännande!

Hoppas det går bra för P idag på dagis!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-08-04 09:38:15 följande:
    God morgon tjejer! (och killar om ngn smygläser )Tildamamman- Solig veranda på Gotland låter inte helt fel. Håller tummarna för att vädret håller i sig. Gotland är kanske inte det roligaste stället om det blir oväder. Angelinah- Det verkar inte varit en rolig natt. Tandsprickning är inte så kul för dem små. Smilla- Japp, Hugin o Mugin är danska Svea passar jättebra i rosa. Fint med gula leggings/byxor tillPreggi-  Vad fin M blev i kaninerna. Perfekt att ha en som kan ärva godbitarnaOT- någon som vet var man kan hitta NS-jeans på rea? På nätet får de väl inte reas men finns de i ngn butik i Stockholm. Har blivit helt frälst i Noels beiga och vill hitta denim också.
    Jag har köpt Nsbyxor på rea hos Kidzshop De har fortfarande rea, kolla där! Vilken stl vill du ha?
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10