-
Och jag som tänkt gå och lägga mig *attans*lillronya skrev 2008-08-01 22:49:47 följande:Nu är kafferasten på fresh slut.
-
Näää nu krälar jag till sängen!
Ses på söndagkväll, och förhoppningsvis har jag MASSOR nya Katvig med mig hem då
Ha en underbart fin helg
-
Heeeeej!!!!
Nu är vi hemma efter en underbar helg i Gbg!!! Vi har haft det så mysigt! Sovit gott & länge, shoppat, ätit god mat & bara haft varandra att tänka på, myyyyyyys
Gps:en funkade ju givetvis inteSå till Freshmilk kom vi inte, men till Minishop
Köpte 2 nya Katvigtröjor till pojkarna, finns bild i bt
Fanns tyvärr inte rosa/orange som jag längtar efter.
Sen fyndade jag en orange fleeceklädsel till buggan med 30 % rabattSambon köpte rosa/vit sommarsuit till Hilda. Blev lite förvånad att han gick med in och var intresserad *pluspoäng till honom*
Angelinah- Tror tröjorna kostade 279 eller 289 kr.
-
HeeeejLina med Liten skrev 2008-08-03 21:57:41 följande:God kväll!!
-
Vi har verkligen haft det jättebraAngelinah skrev 2008-08-03 22:02:04 följande:go kvällen
Trjorna är ju i stl 98 & 110, så de är väl 40 kr billigare i de mindre storlekarna229 kr tror jag upp till stl 92.
-
Sööööööta Thea i fiiina Molostövlar!!!!!
-
God morgon!
Idag är det riktigt höstväder här i mörka småland, regnet öser nerFast då kan vi ju prova lite höstkläder
-
Blir utslängd hela tiden
Preggi- Fiiina tösen i kaninerna!!!!!
-
Ja, ninerna är underbara!!!Preggi skrev 2008-08-04 08:49:10 följande:Tack! Jag gillar verkligen kaninerna! Nu ska vi lämna P på dagis för första gången på länge.. Känns jättekonstigt!
Mina pojkar börjar dagis på onsdag efter att ha varit lediga 2 mån. Spännande!
Hoppas det går bra för P idag på dagis! -
Jag har köpt Nsbyxor på rea hos KidzshopDuntoffla skrev 2008-08-04 09:38:15 följande:God morgon tjejer! (och killar om ngn smygläser )Tildamamman- Solig veranda på Gotland låter inte helt fel. Håller tummarna för att vädret håller i sig. Gotland är kanske inte det roligaste stället om det blir oväder. Angelinah- Det verkar inte varit en rolig natt. Tandsprickning är inte så kul för dem små. Smilla- Japp, Hugin o Mugin är danska Svea passar jättebra i rosa. Fint med gula leggings/byxor tillPreggi- Vad fin M blev i kaninerna. Perfekt att ha en som kan ärva godbitarnaOT- någon som vet var man kan hitta NS-jeans på rea? På nätet får de väl inte reas men finns de i ngn butik i Stockholm. Har blivit helt frälst i Noels beiga och vill hitta denim också.
De har fortfarande rea, kolla där! Vilken stl vill du ha?