Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-06 15:26:23 följande:
    lurvarna och nya villervalla nästa vecka. jisses vilken dyr vecka
    Låter braaaa !!!! Så att jag har något att göra! :- Hur kan man längta så efter en lurvig jacka?

Melker ska få en grå med cerisa kanter, Love en grå med blå kanter, Hilda en grå lurv med cerisa kanter & ev en vantfleece
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Emmsan
    Sööööööta Melker i bt!!!!!!!! Och fint kuddfodral
    Hilda dregglar här brevid!!!

Butte

Åhhhh vilken fin suit!!!!! Vad kollar de på i fönstret?

Tjolla

Fiiina Milo!!! Snygga kläder!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-08-06 15:51:50 följande:
    Melker hälsar att när han har dregglat in sitt revir på kuddfodralet blir det hildas nya suflett av det hahahaha

Jag ska nog försöka mig på en katvigsuffla ändå

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Hej på er!!!

Här har det varit fullt upp ett par dagar med inskolning på dagis. Känns som om jag bott på dagis hela veckan

Shoppingsugen är jag så jag inte vet vart jag ska ta vägen, men inget jag vill ha just nu Har hört rykten om Mololurvarna nästa vecka! Hoppas det stämmer!!!!

Såååå fina bilder i bt!!!!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-08-07 16:02:19 följande:
    Jag har bestämt att verkligen bara köpa det som jag kan kombinera och verkligen vill ha. Inte bara därför att jag är shoppingsugen. Men man blir lätt till sig när det kommer nytt fint.Hmm...jag tycker stjärnorna är jättefina men jag kommer bli skitsur om de blir dassiga i tvätten. Avvaktar tills jag sett någon tvätta dem) Alfabetet är tyvärr inte någon favorit här hemma. Tycker nog att de är för "röriga". Tur att smaken är som baken! Kanske ändrar mig om jag ser dem live. Jag är nog inte heller ngn knappfantast. Det är det jag ogillar med ex Katvigs nya applesuits. Jag är nog svårflörtad när det gäller höstshoppingen verkar det som Fast det är nog bra, det blir billigare så.
    Inskolningen går bra, ska lämna honom första gånen i morgon. Han har ju varit på dagis 1 år ,men nu efter sommaren var det dags att byta avd. Så helt ny personal & barn.

Vet ni vilka shoppar som kommer få lurvarna nästa vecka?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-07 16:34:13 följande:
    IDAG har jag fyndat ordentligt!!! jag fick 3 katvig veloursuits1 molo suit med ferrari print3 molo tunikor1molo tröja2 molo byxorför 580kr helt sjukt billigt
    Å vart har du varit & fyndat nu dåååååå
    Vill se bilder!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-07 16:38:15 följande:
    hej flickor! Idag trillade jag dit på lite Molo shopping,  dom röd/oranga byxorna blev det . Såg en enfärgad lila tröja på Lindex som jag måste köpa och ha till! Shoppas det ngt här?

Hittar inget å shoppa juuuuu

Eller jo, en Ju Ju Be skötväska Men det är ju inte det minsta danskt.

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    alex 07 skrev 2008-08-07 16:42:41 följande:
    Shit!!!! Jag får nog ta en sväng imorgon.........SJUKT BILLIGT JU
    VART är det såååå billigt???
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-07 16:46:08 följande:
    bombom i malmö
    Ahaaaa!!! Kanske ska göra en dagsutflykt Ensam med 3 barn, vilse i Malmö, nja hoppar nog Men hade varit kul!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-07 16:50:05 följande:
    men vaddå? det låter väl skoj
    Ja väääldigt Hinner nog titta läänge på alla kläder isåfall
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10