Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-04 21:38:15 följande:
    Åååh, dom som är så fina. Nu ska jag ge mej ut på jakt efter enfärgad orange och brun tröja.
    Lindex har enfärgad brun från stl 86 & uppåt På t3b2
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-08-04 21:45:34 följande:
    Har aldrig brytt mig innan men nu med molo och aktvig så gör det lite ont i hjärtat varje gång något är för litet och måste säljasKänns som att man är förälskad i klädernaÄr jag psyko eller känner ni igen er????
    Du är nog helt normal, iaf i detta sällskap
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Incommunicado skrev 2008-08-05 08:13:46 följande:
    jag såg. mkt baby har de. Någon som vet vilken butik som har grå babytröja med rosa och gröna stjärnor? det ska bli dagens shopping tänkte jag, mina cirkusbyxor e på väg o de skulle passa fint ihop tror jag.
    God morgon!

Jag har sett rosa stjärnorna på Matador
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    maugu skrev 2008-08-05 08:17:36 följande:
    God morgon!!Har du köpt body ur höstens till D?Vilken stk tog du?G har 86 i lammbody och kaninbody och de sitter som korvskinn så jag är lite skraj att höst MOLO i 86 är litet..
    God morgon!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    maugu skrev 2008-08-05 08:20:18 följande:
    God morgon!Vet du-jag blir alltid så glad i själen när jag ser dina ord längst ner i dina inlägg; Nygift & nyförälskad-så härligt!!Fin shopping i BT btw..
    Åhhh tack

Hur mår du?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    maugu skrev 2008-08-05 08:23:28 följande:
    Just det-en liten beställning kastade jag iväg i morse-en kattklänning till dotra..det stod att de var stora i stk så jag chansade på 128 (hon har tyvärr annars lagt den stk bakom sig).Hon var inte alls glad att kaninerna måste flytta...men katterna och älgarna tyckte hon kunde vara bra kompensation

Katterna är såååå fina!

Skönt att du mår bättre!

ängeln83 skrev 2008-08-05 08:26:21 följande:
    GodmorgonFy vilket skit väder det är idag, regnigt, kallt och blåsigt. Liam har sovit i sommarsuit inatt och han var alldeles kall, det får bli långärmat på nätterna igen.Idag får det bli rensning här hemma.Vad händer här då?

Godmorgon!

Hilda sov också i sommarsuit i natt och var också kall, särskilt om fossingarna. Brrr, höst redan?

Rensade i garderoberna igår, så nu har jag att göra på T.

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-08-05 09:54:12 följande:
    Morr'n!Skitväder, hua!Är det nu man ska lägga ut höstkläder på T måntro?Har ju lite fleecar och en massa kläder som jag sparat under sommaren. Går T bra nu?Kikade lite på funkybabys katvig och tyckte den röd/blåa liknade den vanilj/oranga en del.. Såg ut som den först. kan nog vara fin irl.
    Jag tänkte köra ett traderarace nu i slutet av augusti

Hur mår din lilla Lilly?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-08-05 10:01:07 följande:
    jaha, okej då gör jag också det. *Härmapa*Jo, med Lilly är det bara bra. Hon har en liten gnällperiod men har nog mycket med hennes krångliga mage att göra. Tränar på att åla för fullt och älskar att åla efter sina leksaker! Hur är det med lilla Hilda? Ser ju henne ofta i bildtråden och hon ser ut att växa och må bra.  
    Hilda mår bra Ålar också runt på golvet
    Ja, deras små magar är krångliga, särskilt nu när smakportionerna kommit med i bilden. Men det ordnar sig nog snart *hoppas*
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-05 10:11:00 följande:
    Åå va jag är krånglig.Mailade precis Fresh och undrade om dom kunde ta bort ordern med blå/grön Katvig tröja. Hoppas dom inte hunnit skicka den än.Så går det när man impuls handlar.
    Vill du inte ha den grön/blå? Den är jätte fin!!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-08-05 10:00:22 följande:
    God förmiddag! Härligt väder idag.. Vad ska man hitta på i regnstormen? Vi ska ut en sväng och skicka iväg ett po.p set jag sålt men resten av dagen då? Rensa garderoben kanske? Idag har M på sig hennes fina lammtröja för sista gången. Den är för liten nu.. Måste nog leta efter en större. Hon är så himla fin i den! Vad ska ni andra hitta på?
    God morgon!
    JÄTTE härligt väder...regn från sidan

Blir en innesittardag Just nu visas Jönssonligan på dvd
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10