• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Fjärde tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

http://www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 10:12
    LÄNK TILL BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 10:56
    LÄNK TILL "RABATTKODSTRÅDEN"

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4
  • Snorky

Är det bara jag som tycker regnvantar är det klumpigaste man kan ha på händerna?? mina barn har aldrig använt det trots att vi har två par!! O på dagis låg de bara på hyllan, personalen satte aldrig på de.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Fru Indosaurie
    Snorky skrev 2008-08-16 14:46:46 följande:
    Är det bara jag som tycker regnvantar är det klumpigaste man kan ha på händerna?? mina barn har aldrig använt det trots att vi har två par!! O på dagis låg de bara på hyllan, personalen satte aldrig på de.
    jag har ingen aning om vad regnvantar är ens Fundersam
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • mortillsju
    Snorky skrev 2008-08-16 14:46:46 följande:
    Det funkar dåligt med dessa vantar, håller med. de kan ju inte använda händerna alls med vantarna på. Mina små drar bara av dem.
  • Susanne1981

KOnstigt min son har använt sina fleecefodrade regnvantar jättemycket. Vad har ni annars? Om det är kallt och blött ute så blir ju annars de vanliga vantarna dygnsura. På Isaks dagis brukar alla barnen ha galonvantar

• Mamma och Mor

Vår dotter använder gärna och ofta sina regnvantar :)
    På dagis tycker de att regnvantarna är jättebra att komplettera regnkläderna med under blöta dagar. Vanliga vantar blir ju dyngsura på en gång och inget alternativ direkt...

~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • aneka

Våra används ofta ofta och är poppis på dagis, så man blir lite paff men de är ju tydligen olika. Om nån ser ett par i storlek 3-4 får de gärna norpa åt mig!

• kidA

jag tycker regnvantarna är värdelösa. som ngn skrev här ovan så kan ju barnen inte använda händerna alls i dem.
    synd. för det är en smart idé.

**mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • aneka

men vaddå inte använda händerna? har era barn fingervantar året runt eller? ja ja mitt barn kan då använda händerna...

• kidA

mian barn är för små för fingervantar. men just regnvantarna sitter otroligt dåligt tycker jag. vanliga tumvantar sitter inte så illa som just de här regnvantarna.

**mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • aneka

nehe ok.

nån som förresten sett om de kommit någon bebisoverall i fleece ännu? spännande att se uppföljningen på molnoverallerna

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4