• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo

Självklart är det en skimming (inte av kontokort då) rakt av, av bugaboo. Stackars stackars människor som går på sånt! Det är alltså inga vagnar som existerar, rent bedrägeri!

• Kajsan

Apropå familjetorget, jag beställde av dem häromdagen och de var supergulliga!
    Fixade med hemleverans företagspost för att jag hade så bråttom, och tog betalt i efterhand eftersom "de litade på att jag skulle betala" ( Vilket jag gjorde två timmar senare )
    Superservice!

• oOrosamarängerOo
    myHappiness skrev 2008-06-18 22:58:41 följande:
    Vad är det här???Det är ju löjligt, ser ut som en photoshoppad bild på bugaboo. Skrattretande.www.blocket.se/vi/16842551.htm
    Å va dåligt shoppad den va då, va ju tvungen att kolla närmre i ett redigeringsprogram o förstora upp ordentligt, snyggt när färgerna ligger utanför vagnen
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-06-19 00:32:29 följande:
    Apropå familjetorget, jag beställde av dem häromdagen och de var supergulliga!Fixade med hemleverans företagspost för att jag hade så bråttom, och tog betalt i efterhand eftersom "de litade på att jag skulle betala" ( Vilket jag gjorde två timmar senare ) Superservice!
    Håller med, de är supergulliga och enormt serviceinriktade. Handlat från dem och gör gärna det igen
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-06-19 00:32:29 följande:
    Apropå familjetorget, jag beställde av dem häromdagen och de var supergulliga!Fixade med hemleverans företagspost för att jag hade så bråttom, och tog betalt i efterhand eftersom "de litade på att jag skulle betala" ( Vilket jag gjorde två timmar senare ) Superservice!
    Tyvärr inte riktigt den erfarenheten av dom......
  • Teresia78

Åh, kom på en ganska rolig grej som vi var med om för ett par veckor sen på landet
    Vi skulle tränga in oss i sambons farfars lilla Ford Fiesta, och gissa hur förvånad jag blev (eller nja, egentligen kanske inte när det gäller Bugaboo) när chassit, varukorgen och liggdelen fick plats i bakluckan) SkrattandeSkrattandeSkrattande Snacka om att man inte behöver familjebil längre, en Fiesta och en Bugga funkar skitbra det med! Cool

Apropå diskussionerna om regnskyddet så sitter mitt Tullsa-regnskydd som gjutet på liggdelen, använder bara det instället för originalet!

Leo mammas prins!
  • SStina

Åhhhh idag kommer min Bugaboo Cam till posten som jag köåt på Blocket......ska hämta vagnen på eftermiddag...det ska bli så spännande....Flört

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • SStina

Köpt ska det ju stå inte köat ....hihi ...jag är ivrig att jag stavar felCool

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • imsa

hej på er!

när började ni med sittdelen till era små? vi testade lite igår med vår tjej som snart är 4 månader. Hon satt då i mittenläget och somnade som en stock. När hon somnat seadnre la vi henne i liggläge.

är det för tidigt att börja redan?

♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14