• thj

Bugaboo tråden nr 14

Lokatt skrev 2008-08-04 23:50:45 följande:
    haha och släng med några basklädslar och nått topset oxå då och jag vet, en ståbräda! haha, nej men ärligt, jag funderar över ståbräda, vilken ska man ta? bugaboos egna eller buggyboard. och sen finns det visst två olika buggyboard?? nån som vet? Vilken föredrar ni?Tycker bugaboos egna verkar komma så långt bak, jag har frog så jag kan inte förlänga handtaget, vill gärna kunna gå bakom vagnen ju!
    Jag skulle ta buggyboard om jag ska vara ärlig
    den är lite billigare och som du säger går inte så långt ut

Kramizz
    Jippi!! Nu drar vi till ÖLAND!
  • thj
    Lokatt skrev 2008-08-05 00:00:10 följande:
    men, finns ju med två fästen? vilken?
    Buggyboard maxi tycker jag
    Kram
  • thj
    Lokatt skrev 2008-08-05 00:16:38 följande:
    tack god natt och jobba inte natten lång
    Ska försöka låta bli men nu kommer det mkt nyheter som ska uppdateras då är det svårt

God natt
  • thj
    thessires skrev 2008-08-06 10:21:22 följande:
    Någon som har en Bee som strular med bromsen? Ibland så tar inte bromsen på ena sidan, riktigt irriterande!!  Ska be min make ta en titt på det innan jag kontaktar butiken där jag köpte vagnen. I övrigt är vi supernöjda med vagnen och den har blivit vår första-vagn trots att vi köpte den som en extra ...

Har ett litet tips
    Om du drar bromsen lite åt sidan så att du ser in under(hoppas du förstår hur jag menarGenerad)

Säkert har det hamnat lite grus där ta bort det och gör rent,sen sprayar du lite siliconspray

så ska det funka igen

• thj
    SooJuicy skrev 2008-08-06 15:13:39 följande:
    Åhh så frogåkpåsen fanns i denim Ja, då är det nog inte så lätt att få tag på, ebay kanske, tyska ebay, kollar inte där så ofta men när jag gjort det så verkar det som tyskarna varit helt galna i frog, brukar finnas massa auktioner om frog grejer.
    Det går att beställa frog delar i denim så har man tur finns även åkpåsen
  • thj
    Donatella skrev 2008-08-06 14:43:07 följande:
    Hej nu har jag varit inne på kidzshop och tittat på den underbart fina buggan jag väntar på men nu är det bara ett par veckor kvar tills den kommer Fråga till THJ eller någon annan som vet "Tiny tot"stolen(reservation för felstavning)kan man beställa den hos er? Jag kan inte hitta den. Enda stället jag hittat den på är Babytrader men den borde väl finnas i sverige? Någon som vet?
    Vi har inte tiny tot än
    Kramizz
  • thj
    SooJuicy skrev 2008-08-06 20:46:20 följande:
    Har inte haft det problemet, men ska va enkelt att fixa, kommer bara inte ihåg hur eller vad man skulle göra men nåt som ska spännas. Nån annan som vet, thj kanske??
    Man kan spänna bromsvajern
    Kram
  • thj
    Stargirl skrev 2008-08-08 13:23:12 följande:
    Fru Hennerdal skrev 2008-08-07 18:15:04 följande: Såg oxå. Helt klart en stol som jag hade köpt om vi hade väntat bebis just nu. Tycker den verkar rejäl och fiffiga detaljer som den som juserar sittläget för olika längder. Den är ju guld värd då hamnar ju huvudet på rätt ställe jämt. Snygga är de oxå. Särskilt den i sand/svart. Tycker iaf jag
    Den är så genomtänkt
    Framför allt med säkerheten,bärhandtaget är så fiffigt gjort att det även är  ett skydd vid ev krock.
    Rejäl suflett,bra komfort.
    Andningsbar klädsel precis som madrassen till bugaboo.
    Dessutom tvättbar klädsel.
    lätt att bära..

Synd att Eddie är för stor för den
  • thj
    FinalFantasy skrev 2008-08-09 11:37:48 följande:
    Den som har flest klädslar när den dör vinner
    hm tror jag vinner har nog haft alla
    kram
  • thj
    SooJuicy skrev 2008-08-09 11:44:18 följande:
    Ja men DU räknas inte, de som jobbar med bugaboo får inte va med  
    Vaa får jag inte*snyftar och gråter* .
    Lille Mammsen skrev 2008-08-09 11:45:14 följande:
    mmmm...va konstigt

eller hur

Nu ska jag byta till rödbas igen och tiny busungar suflett+dyna

På ngt lustigt vis så är det just sandbas och rödbas som jag faller tillbaka på

Denim älskar jag  med och den bruna är inte dum heller.

men sandbas favis här

Vad har ni för favis?

Kram

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14