• thj

Bugaboo tråden nr 14

FinalFantasy skrev 2008-08-20 17:06:29 följande:
    För ingen vill ligga i den Min lilla har blivit en famnpotatis och därimellan älskar hon åka systers race Och man ser lite galen ut om man går med tom vagn på stan
    Okej
    men du tror du inte hon komer att vilja åka i den snart igen då?

Kramiz
    Nu hitta jag
  • thj
    FinalFantasy skrev 2008-08-20 17:15:53 följande:
    Hon tycker race är roligare Försöker man flytta henne till sin egen blir hon förbannad hon har dålig smak måste ärvt av sin far, inte mig!
    aha så synd
    Ni får testa bee då

Kramizzzz
    Nu hitta jag
  • thj
    JuliaochNelly skrev 2008-08-20 20:33:03 följande:
    puffar lite för min ståbräds fråga...villken är bäst?
    Buggy board tycker jag också är toppen till bugaboo

Kramiz
    Nu hitta jag
  • thj
    Lokatt skrev 2008-08-20 23:01:49 följande:
    kan man sätta frog sittdelsramen på ett camelon chassi? Allt annat passar ju vagnarna imellan så det borde väll gå?
    Det går absolut
    Kram
    Nu hitta jag
  • thj
    Isanna skrev 2008-08-21 23:26:30 följande:
    Är det nån som har koll på ungefär hur mycket man får betala för en Cameleon utan liggdel? Ungefär?
    Jag fick 5500:- för min helblå med en svart sommarsuflett
    Nu hitta jag
  • thj
    Infinite Joy skrev 2008-08-22 07:26:08 följande:
    Hej på er tjejer!Hoppas att allt är bra med er. Längesedan jag skrev och läste i tråden, men nu har jag en fundering som jag hoppas kunna få hjälp med. Min bee bromsar inte alltid det vänstra hjulet och jag mailade bt om det. De ville ha serienumret för att få besked från bugaboo om vad de skulle göra. Måste jag skicka in garantikortet till bugaboo innan jag mailar bt serienumret? 
    Hej!
    Om du lyfter upp bromsen och tittar snett in så ska du se att det säkert sitter lite smuts där ta bort det occh spray med silicon så ska du se att det blir bättre

Kram
    Nu hitta jag
  • thj
    Elliebelli skrev 2008-08-23 08:24:47 följande:
    Hej.Är det någon mer än jag som har problem med bromsen på been?Oftast så låser bara ena hjulet.Har för mig att jag läst om något liknande tidigare i tråden.Kan man göra något åt det tro, eller är det reklamation som gäller?
    Hej
    Gör så här.
    Lyft upp bromsen titta in under lite snett in säkert sitter det lite smuts därta bort det och gör rent spraya med siliconspray så ska det funka igen.

Kram
    Nu hitta jag
  • thj
    luttelin skrev 2008-08-23 16:55:38 följande:
    Måste fråga en sak till... (nåja, bilr säkert ngn mer innan dagen är slut)Finns det ngn del på sittdelramen som har tendens att bli dålig? Ex. glapp, gå sönder, sned eller vad som helst annat.
    Hej!
    Har aldrig hört någon med problem med ramen
    Kram
    Nu hitta jag
  • thj
    imsa skrev 2008-08-23 23:48:54 följande:
    samma här...här har vi babyproffsen...dom hade inte bb när jag köpte min vagn. men nu så...men dom har aldrig något inne och aldrig några erbjudanden. och vill man beställa ngt eller reklamera så får man bara höra hur svårt det är att ha o göra med bb. som om jag bryr mig som kund? om dom är av den uppfattningen ska dom hålla det för sig själva inte berätta för mig som kund.så nu har jag gnällt av mig lite så nu ska jag nog kunna sova gott inatt, haha 
    Bugaboo är superbra att ha att göra med,trevliga och hjälpsama
    De har haftsemester så just under sommaren ar det taget lite extra tid annars supersnabba och hjälpsama och inte minst alltod trevliga
    bp måste ha otur.

Kram
    Nu hitta jag
  • thj
    Lilaa skrev 2008-08-26 09:39:39 följande:
    Någon som handlat från kizs shop? vad tar dom i fraktavgift? finns det nått sätt att slippa frakten?
    hej
    Jag kanske kan hjälpa dig
    Vad är det du vill ha fraktpriset på
    Kram
    Nu hitta jag
  • thj
    Stargirl skrev 2008-08-26 10:13:53 följande:
    Såg du mitt meddelande i din inbox?
    Kollar nu bums
    Nu hitta jag
  • thj
    SooJuicy skrev 2008-08-26 18:15:08 följande:
    THJ: Har du sett inboxarna från mig?
    Hej
    Såg den nu och tack!

Kramiz
    Nu hitta jag
  • thj
    Trojka skrev 2008-08-26 19:06:44 följande:
    Har tänkt sälja min liggdel på Tradera. Men undrar hur jag ska sälja den (för att få mest betalt )? Ska jag sälja själva bastyget för sig o madrass, skenor och träskivan (finns säkert nåt sexigare namn för den) för sig? Eller allt som ett paket?Ingen annons!
    madrassen är värd massa pengar .

Kram
    Nu hitta jag
  • thj
    SooJuicy skrev 2008-08-28 08:42:56 följande:
    Ack va irreterande, beställde en offwhite buggaåkpåse från kidzshop, stod i lager och hörde med thj, och även inte mail från kidz att de skulle va slut så betalde igår, så ÄR DE SLUTSÅLDA Hade de ju faktiskt kunnat maila om så gör man inte betalning i onödan!
    Är så ledsen kollade direkt blir så tokigt när det sälj i butiken.
    Vi börjar med separata lager saldon på web och butik.

Förlåt!

kram
    Nu hitta jag
  • thj

Ring vännen Jobbar idag Ska rusa strax Kram

Nu hitta jag
  • thj

Oh vår mail är tokig ska kontakta telia direkt jag kommer till jobbet. Maiala till jessica@kidzshop.se så fixar vi det under dagen. Funkar inte den heller så ring gärna på 0144-10805 Kram

Nu hitta jag
  • thj
    mallan brallan skrev 2008-08-28 21:34:07 följande:
    fan! Jag har läst igenom typ 20 sidor för att slutligen skriva nåt,å det enda jag kommer på är att jag ska skriva nåt riktat tillmamma 2003.JO! Fan va lack jag blev när jag hörde att du fick dina bågar IGÅR den 27:e! Jag beställde mina från kidzshoppen i början av sommarnå har fortfarande inte fått dom! :-O
    Men vännen !!
    De är skickade kollar bums maka ron imorgon vad som han ha hänt

Kramizz
    Nu hitta jag
  • thj
    Donatella skrev 2008-08-28 21:51:38 följande:
    THJ jag har inboxat dig
    Kollar bums
    Nu hitta jag
  • thj
    FridaLee skrev 2008-08-31 13:22:36 följande:
    cirkel som är överkryssad betyder väl att den inte får kemtvättas har jag för mig.
    Den betyder att du ej ska torktumla den.
    Kram
    Nu hitta jag
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14