• thj

Bugaboo tråden nr 14

Finasteunge skrev 2008-08-11 11:04:15 följande:
    Thj..Ja precis mailade Natali.. Hon var på semester så hon skulle inte va tillbaks förän ida. Så ska kolla mailen lite senare och se om ja fått nått svar. Nää har inte pratat med butiken sen ja va där sist. Tänkte åka dit när ja fått svar från natali. Köpte den får spralligabarn i hagsätra.
    Butiken som  pillat sönder din vagn får ju  stå för det,något annat låter för mig  orimligt
    Ring dem bums och säg att du inte godtar att de har sönder ditt chassi,och vill ha omdelebar hjälp det har du rätt till..

Kramizz

Natali har välförtjänt semester hon jobbar som en slav och är nog en av bugaboo's största tillgång tror jag..
    När hon är tillbax kommer du till 100% få svar av henna
    Nu hitta jag
  • thj
    SooJuicy skrev 2008-08-14 08:36:10 följande:
    Haha, kanske mig din mamma sett? Jag satte ihop camen o been och körde som "syskonvagn" har gjort det ett par gr och kommit fram folk som frågat
    Funkar det bra
    Jag gjorde så när jag hade två cam
    HUr sätter du ihop dem?

Kram
    Nu hitta jag
  • thj
    SchumiFerrari skrev 2008-08-14 08:49:48 följande:
    ang att ha åkpåse.."Behöver" man ha det i vinter till en som kom i början av mars? Eller funkar det med fårfäll och en ullfilt? thj får intr svarar du vill ju såklart sälja
    Nu hitta jag
  • thj
    aktiveramera skrev 2008-08-15 13:23:44 följande:
    Hej. Vilken färg är snyggast till röd cameleon bas? Vad tycker ni?
    Denim är så snygg!
    Nu hitta jag
  • thj
    aktiveramera skrev 2008-08-15 22:29:56 följande:
    Hur var det, går det att köpa suflett löst? För mig ngn skrev det. Var isåf? Hittar ej på kidzshop.
    Snart kommer du hitta
    Kram
    Nu hitta jag
  • thj
    AIE skrev 2008-08-16 09:49:56 följande:
    Hur var det nu man gjorde för att lägga in en bild i bildtråden? Jag har plus så jag behöver bara veta hur..Kopierade länken o klistrade in men då kom bara länken upp...Tack på förhand!
    Jag brukar göra så här:
    -öppna bild
    -kopiera
    -klistra in.

Klart
    Nu hitta jag
  • thj
    aktiveramera skrev 2008-08-17 11:59:10 följande:
    Ska skicka iväg min vurukorg och sittdelsbas, vet nån vad frakten går på?
    Tippar på 77:- om du packar den väl
    Kram
    Nu hitta jag
  • thj
    fru vanheden skrev 2008-08-20 07:16:56 följande:
    Hej tjejer!Jag skrev tidigare om min bugaboo som jag köpte igen (min fjärde men första begagnad, gecko, cam, bee och nu cam igen )Men då den var begagnad är jag så extra orolig att något ska vara fel..Jag har aldrig använt liggdel på mina bugaboo då min son var  närmare året när vi köpte första men jag har nu läst på ett par ställen att det ska vara några "pinnar" med till liggdelen..Jag kollade min och hittade en platt pinne...Är det en sån?Jag har bara en, ska det vara fler?Vad ska man ha dem till?Sen märkte jag att dragkedjan är sönder till liggdelen, den går inte att stänga med locket..Vad hade ni gjort då den är köpt begagnad?Den är endast 10 månader så jag trodde att den skulle vara i bra skick, det var vad säljaren sa också...!
    Hejsan
    Det ska vara med två plastskenor en huvudänden och en tillfotänden,en ny sådan kostar 35:-
    Är det dragkedjan på locket eller på liggdelen som är trasigt?
    Ett nytt lock kostar 220 tror jag inte mer iallfall..
    liggdelstyget 665:-

Grattis till ett bra vagnval

kram
    Nu hitta jag
  • thj
    FinalFantasy skrev 2008-08-20 17:02:20 följande:
    Jag är nedstämd, måste kanske sälja min bugga
    Näää varför?
    Kram
    Nu hitta jag
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14