• thj

Bugaboo tråden nr 14

Corpset skrev 2008-07-23 09:06:02 följande:
    Enligt BP beställdes det den 27/6, enligt Bugaboo fanns det inte någon sån beställning alls senast den 15/7 och enligt BP så ska de prata med Bugaboo först innan någon nybeställning skulle vara aktuell. Så, det blir två veckors leveranstid från när de gör nybeställningen, antar jag, vilket blir 6-7 veckors väntetid.
    Oj,oj ja det är lång tid.
    Reklamera ett chassi idag10- 20arbets dagar låg det på nu

kram
  • thj
    Emmsan skrev 2008-07-24 21:44:33 följande:
    iiingen som har tvättat sin liggdel?????;)
    Jag har
    30grader inget sköljmedel gärna i ett örngott.
    Hängtorka gärna på ramen så är det bara att trycka ditt bottenplattan sen
    Kramizz
  • thj
    loveliva skrev 2008-07-24 22:09:30 följande:
    Då hakar jag på med en tvättfråga också Sittdelen, ska man ta bort något då? Eller är det bara att slänga in den i maskinen som den är?Samma med varkorgen?
    Ta bort skummet och bottenplattan i sittdelen och den svarta plastbiten ivarokorgen.
  • thj
    Kajsan skrev 2008-07-24 22:19:25 följande:
    Hej, jag har saknat dig
    Oh söta saknat dig med
    loveliva skrev 2008-07-24 22:21:40 följande:
    Tack Men vad är skummet? Det som är i ryggen??

Det som är ihop med bottenplattan yrar jag nu kanske inte är ngt skum

kramizz

• thj
    loveliva skrev 2008-07-24 22:31:01 följande:
    Ahaaa det skummet Då fattar jag! Tack
    Hi,hi så det fanns ändå
    Är så trött så jag börja undra om jag drömt om det

Kramizz
  • thj
    FinalFantasy skrev 2008-07-25 09:39:39 följande:
    Jo verkar så. Vill ha en brun sand
    leveranstiderna är upp till 10v nu på cameleon speciellt baser i brun,denim,mörkgrå.
    Så om butiken inte beställt in tidigare så får man rälna med 10v ända till okt.

har butiken förbeställt hela tiden så att ordrar ligger i systemet så förkortas leveranstiden.
    Men det måste du fråga butik ör butik hur de gjort
    Emmsan skrev 2008-07-25 09:14:17 följande:
    kidzshop har dem
    Corpset skrev 2008-07-25 08:24:49 följande:
    Fru Hennerdal skrev 2008-07-25 07:44:28 följande: Kom igen, du vågar. Jag tänkte som du och beställde i butik och för mig är det bara krångel och helvete. Jag köpte t o m från en större kedja, men jag har ändå 100ggr mer krångel än vad de som köpt från Babytrader har. T ex kan jag inte vända mig till andra butiker i den kedjan, då de inte säljer Bugaboo. Känns surt att ha betalat "extra" och ändå få en massa krångel.
    Personligen kan jag inte förstå BP här,varför har de gjort så?
    Väntat med att maila om ditt chassi
    vad har de för ursäkt till det?
    Av vilken anledning har de ej taget tag i det på en gång(det gör man samma dag kund reklamerar)
    Sen Kan det vara lite olika lev tid fån bugaboo på nytt chassi 1-4vberoendes på vad de har i lager
    Kram
  • thj
    Corpset skrev 2008-07-25 14:45:46 följande:
    De här arm-muffarna som jag sett på bilder, ingår de i de nya basen, eller köper man dem separat?
    De ingår i nya basen
  • thj
    Caeruleus skrev 2008-07-25 20:30:41 följande:
    Vad tror ni om denna kombon...Svart Bee, svart Skip hop Saddlebag, Ditten och Dattens dyna i rött Marimekko tygRött Bugaboo-parasolTror ni det röda på Skip Hop-lappen, parasollet och dynan matchar?
    Det låter mummaRäcka ut tungan
    Kramizz
  • thj
    Emmsan skrev 2008-07-25 20:44:41 följande:
    åh där är du juh ;) har du hört ngt mer från "plupp" fabriken `???
    Inget ..
    Hoppas på v33

Kramizz
  • thj
    Finasteunge skrev 2008-07-25 22:08:49 följande:
    Hallå..Ja måste gnälla av mig lite bara..När ja köpte vagnen så var de fel på första chassit att det gled på högra sidan.. Reklamerade det, fick ett nytt efter fem veckor som var helt när ja hämtade det. Men som har börjar glida på högra sidan me.. Var tillbaka till butiken ida och sa som de var. och dom började skruva på skruvarna för att kolla om dom kunde återställa de sj. Men vafan dom gjorde ju samma sak första gånen ja var inne med första chassit och de funkade å så tod hon sönder ena skruven så den sitter inte fasst och hon fick inte ut den. Så hon sa att ja skulle vänta tills skruven hade ramlat ut och då komma tillbaka. Så drig hon hela hantaget och då gled de inet. Men de är ju högra sidan de är då måste man ju dra där. För hon om man bara drar på vänstra sidan så sitter den ju sten hård..Är de så svårt att  bara reklamera ett chassi eller?? måste dom hålla på så här?? Vagnen är ju inte billig precis å jag har ju två års garanti varför är de så svårt för dom att fatta.. Förra gången så sa hon återförsäljaren här i sverige att de bara va att reklamera för att så ska de inte vara vagnen ska vara hel.. VARFÖR fattar dom inte de då ra...
    Är jag med nu tog de i butiken sönder din vagn??
    har du en skruv som du ska vänta på tills den faller bort?

Det är inte svårt att reklamera ett chassi,bugaboo är mkt bra att ha att göra med.
    1-4v ska du ha ett nytt chassi på

Kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14