• thj

Bugaboo tråden nr 14

myHappiness skrev 2008-07-17 12:12:47 följande:
    Hej tjejer!Försöker fylla i garantikortet på bugaboos sida, men får bara upp felmeddelande när jag fyller i serienr. Vilka siffror ska med igentligen?Nån som fyllt i nyligen, som vet?
    Lyft bort ligg/sittdel och på mitt ramen sitter en etikett på den sår det ex serail nr det ska du fylla i

kram
  • thj
    myHappiness skrev 2008-07-17 12:23:23 följande:
    Never mind! Nu gick det.Psss Thj, har lagt in en beställning på denim liggdel hos er! Kan du inte trolla så den kommer in snart???
    Oh min vän önskar att jag kunde..
    Vi har lagt in order på dem,så nu hoppas jag de lösa basdelerna kommer fooort

tack snälla för din order
  • thj
    haberg skrev 2008-07-17 15:56:16 följande:
    SchumiFerarri; ryktet går att en syskonvagn redan är på G, kanske tom till senhösten/vintern! jag håller också tummarna för den, planerar syskon !
    Tror dessvärre det dröjer mer än så innan syskonvagnen kommer *snyft*

kramizz
  • thj

Den info jag fått så är det ingen syskonvagn på väg tyvärr önskar att jag har fått fel info,men det är inte så troligt då det kommer direkt från bugaboo..

Kramizz

• thj
    Linda Al skrev 2008-07-17 21:16:11 följande:
    Äsch, jag som hoppades lite... Konstigt att bugaboo inte satsar på att skicka det nya. De vill väl undvika fler problem, och fler missnöjda kunder, kan man ju tycka.Men du, vad är det man skickar in? Chassit totalt avskalat, eller? Vill ju inte råka skicka in fel...
    De har löst detta problem nu,det är därför all tillverkning av bugaboo cameleon är så superförsenad..

Kram 
  • thj
    zarahz skrev 2008-07-17 21:34:31 följande:
    Men så skönt, då kanske jag får ett helt nytt chassi nästa gång!!!!
    Det är jag säker på att du får
  • thj
    zarahz skrev 2008-07-17 21:51:52 följande:
    Måste bara fråga!!! Har ni den nya canvasblå hemma? (toppset).... Har gått å kärat ner mig i den ju....
    tyvärr inte,kommer om ca2v,den är riktigt snygg.
    kram
  • thj
    NovJenny skrev 2008-07-17 22:05:10 följande:
    Puffar för min fråga...
    Det är de skruvarna som ska bytas ut mot nya,ar du skickat in garantikort,så ska det komma nya på posten

kram
  • thj
    NovJenny skrev 2008-07-17 23:04:20 följande:
    Har inte skickat in mitt garantikort, har det här hemma.
    Det går bra ändå,om du fyller i det nu på bugaboo's hemsida,så tror jag de skickar dig nya skruvar

Kramizz
  • thj
    NovJenny skrev 2008-07-17 23:14:03 följande:
    Undrar om de vet att jag har det nya chassit ens? Reklamerade ju det gamla jag hade (alltså det gamla chassit) och fick ett nytt.
    maila till bugaboo till bugaboo så ska du se att de skickar dig nya skruvar..
    Kramiz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14